נגנזה התוכנית להקמת כביש בין עירוני לאורך נחל גדורה

נגנזה התוכנית להקמת כביש בין עירוני לאורך נחל גדורה

מאמציו של ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי נשאו פרי: התוכנית להקמת כביש  בין עירוני  לאורך  נחל גדורה נגנזה

משרד התחבורה הודיע לועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה, כי הוא גונז את תוכניתו לסלילת אוטוסטרדה בת 6 מסלולים לאורך נחל הגדורה, בכך הוכתר בהצלחה מאבקו של ראש העיר אלי דוקורסקי, שפעל נמרצות מול משרד התחבורה ומוסדות התיכנון בכדי לבטל את התוכנית להקמת הכביש בצמוד לטיילת שמעון פרס (נחל גדורה) ובתים במזרח העיר.

התוכנית שהוצעה על ידי משרד התחבורה באמצעות חברת “יפה נוף” היתה אמורה לעבור לאורך ציר רחוב אצ”ל בקרית ביאליק מצומת רחוב התל בצפון ועד סמוך לשדרות בן גוריון בדרום משם לפנות מזרחה ולעבור מעל כביש 22 עוקף קריות ועד לחיבור לכביש 781.  התוכנית בעצם  הייתה אמורה לחבר בין קרית ביאליק לשכונות החדשות שעתידות לקום בקרית אתא.
DSCF2256

דוקורסקי התנגד לתוכנית המוצעת וטען כי מדובר בעוד כביש בין עירוני שאמור לעבור בסמוך לבתי התושבים ולהרוס את הריאה הירוקה המתפרשת לאורך העיר כולה טיילת שמעון פרס (נחל גדורה): “”אני מודה לשר התחבורה ישראל כץ ולצוות המקצועי של משרד התחבורה שהחליטו לגנוז את התוכנית. אנו מעוניינים לקדם כבישים שיש בהם דגש על תחבורה ציבורית ולא עוד אוטוסטרדה בתוך העיר. לא מכניסים עוד כביש עוקף קריות לבתי התושבים “.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה