נחנך מתחם העיצוב החדש “רדיזיין” בקרית אתא

נחנך מתחם העיצוב החדש “רדיזיין” בקרית אתא

 

המתחם החדש באזור התעשייה הינו ראשון מסוגו בארץ המשלב עיצוב, מסחר, תרבות ובילוי בקונספט ייחודי שיהפוך את קרית אתא למוקד מסחרי מוביל 

בשבוע שעבר התקיים טקס חנוכת מתחם העיצוב החדש שהוכרז כנושא את בשורת מהפיכת העיצוב של הצפון- מתחם העיצוב ״רדיזיין״. 

האירוע נערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ  והשותפים לפרויקט: עמיר בירם (קבוצת JTLV), אורי קרמר (רצף), שוקי שוורץ (טולמנ’ס) ומשפחת בליצבלאו. 

המתחם החדש, מתפרש על פני כ-38 אלף מ”ר וכולל חנויות קונספט לתכנון ועיצוב הבית, מתחמי בילוי ועסקים של המותגים המובילים מהארץ ומהעולם וחלל רב תכליתי אשר עוצב במיוחד עבור אנשי המקצוע, מעצבים ואדריכלים שישמש נקודת מפגש  בין הקהלים השונים בתחום העיצוב. בהמשך יפעל במקום גם בית ספר לעיצוב במסגרת לימודי החוץ של “שנקר”.

עד לפני שנים לא רבות , היה איזור התעשייה של קרית אתא מאופיין  בעסקים קטנים ובינוניים ובשנים האחרונות עבר מהפכה אמיתית הודות להשקעה עירונית אדירה, כאשר זה אחר זה נפתחו מתחם איקאה, קניון שער הצפון וכעת מתחם רדיזיין אשר הופכים את קרית אתא למרכז עסקים מתקדם ומוביל, תוך יצירת מאות מקומות תעסוקה חדשים לתושבי קרית אתא והאיזור.

ההתפתחות המואצת של העיר שהביאה משקיעים ויזמים מובילים במשק לבחור בקרית אתא , לצד מיקומו האטרקטיבי של אזור זה ופיתוח נרחב של צירי תנועה ראשיים ובינעירוניים, ביניהם: כביש 772, כביש 22 עוקף קריות, כביש 6, כביש 781 המתוכנן, הרכבת הקלה ומערכות נוספות,  הופכים את העיר לשער הכניסה למטרופולין הצפוני המאפשר נגישות מקסימלית מכל האזור.

????????????????????????????????????

 

לדברי ראש העיר יעקב פרץ:״מתחם רדיזיין, מלבד היותו מנוף כלכלי רב חשיבות לעיר, הוא מהווה מקור תעסוקה חדש ומשמעותי לתושבי קרית אתא והמתחם כולו הופך להיות חלק מרצף מסחרי חזק אשר אמור לתת מענה לצרכי העיר המתפתחת. הבשורה מגיעה מקרית אתא, מנקודה זו ממש אליה יוכלו להגיע כלל תושבי האזור בצירי תנועה ראשיים וליהנות ממתחם רב גוני המשלב קניון, חנות איקאה ומתחם עיצוב ייחודי. כולנו שותפים היום לתהליך המתמשך של הפיכתה של קרית אתא לעיר מובילה המזוהה עם איכות חיים ורמת שירותים גבוהה.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה