נחנכה הגינה הקהילתית הראשונה בקריית מוצקין: ע”ש יצחק חי אשכנזי ז”ל

נחנכה הגינה הקהילתית הראשונה בקריית מוצקין: ע”ש יצחק חי אשכנזי ז”ל

נחנכה הגינה הקהילתית הראשונה בקריית מוצקין: ע”ש יצחק חי אשכנזי ז”ל

לראשונה בקריית מוצקין: גינה קהילתית. ביום חמישי נערך טקס הפתיחה של הגינה הקהילתית על שמו של יצחק חי אשכנזי ז”ל באשכול הפיס בקריית מוצקין.

בטקס לקחו חלק ראש העיר חיים צורי, מנהלי מחלקות ועובדי הרשות, משפחת אשכנזי,  מנכ”ל רשת המתנ”סים מנחם שינדלר, חבריו של אשכנזי ז”ל ותושבים. את הטקס הנחה שמעון בן ישי מנהל אשכול פיס. 

ביוזמתו של צורי ובתמיכתו הוחלט כי פרויקט הגינה יקרא על שמו של יצחק חי אשכנזי ז”ל, שבמשך 23 שנה היה מנהל מחלקת הגינון העירונית.
הבת שרונה בנאומה

צורי סיפר על היכרותו הארוכה עם יצחק ועל אהבתו מקצוע וההערכה הרבה שהייתה ביניהם: “שנתיים ושבעה חודשים בלי איציק אשכנזי ז”ל. חלק מהעצים שאתם חולפים על פניהם, הוא שתל בעצמו. אהבנו אחד השני”. 

שרונה אשכנזי, בתו של יצחק חי ז”ל, סיפרה בהתרגשות על אביה: “תרמת רבות בידע שרכשת במשך כל חייך, אהבת את עבודתך ותמיד התרגשת לקראת פרויקט חדש. נסעת לכל כיוון שרק נתבקשת כדי להביא את הכי טוב למוצקין. חיים צורי ואתה עשויים מאותו חומר אנושי חם, אכפתי ואוהב. זה מורגש באותה מידה בכל עשייה למען העיר ותושביה”.

בסיום הטקס ניגשו התושבים הפעילים יחד עם משפחת אשכנזי וראש העיר לשתול את השתילים הראשונים בגינה. בהמשך יישתלו ירקות, צמחי תבלין, עצי פרי ועוד.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה