נחנכה כיתת אומנות על שמה של שרה קסלר מתנדבת ואומנית

נחנכה כיתת אומנות על שמה של שרה קסלר מתנדבת ואומנית

בטקס מרגש וצובט את הלב נחנכה כיתת אומנות בבית הספר קדימה על שם מתנדבת בית הספר שרה קסלר ז״ל, שהלכה לעולמה לפני שישה חודשים לאחר מאבק במחלת הסרטן. הכיתה נחנכה במעמד תלמידי בית הספר, בני משפחתה של שרה, חברים ומתנדבים.
שרה ז״ל, בת 60 במותה, התנדבה בצהרון בית הספר והייתה אהובה על ידי הילדים. היא עסקה באומנות ובעיקר בציור, קרמיקה וחרוזים. כמו כן נמנתה עם קבוצת ״צרכנות נבונה״ שמדי שבוע פרסמה את הטבלה ההשוואתית עם נתוני מחירי המוצרים בסופרמרקטים בסביבה.
אבי קסלר, בעלה של שרה ז”ל וילדיה החליטו להנציח את זכרה במקום שכה אהבה להתנדב בו, בית הספר קדימה. הם החליטו לתרום ציוד עבור כיתת האומנות.

בדברי הפתיחה ציין אבי קסלר שרעיון הנצחתה של שרה עלה כבר במהלך ימי השבעה כאשר אוסנת, סגנית מנהל בית הספר, הגיעה לנחם את המשפחה. ביתה של שרה, ליאת, הציעה שזו תהיה כיתה ייחודית בבית הספר, כיתת אומנות- התחום ששרה כל כך אהבה.
תיקון וכסלר ביאליק

אבי קסלר הודה לראש העיר, אלי דוקורסקי, מנכ”ל העירייה , עזרא חכם ולמנהל בית הספר, יוסי חלוואני: ” כיתת האומנות קמה בשילוב כוחות וברצונם הטוב של כל הנוגעים בדבר להנציח את זכרה של שרה. העירייה ביצעה את הנמכת התקרה והתאורה, בית הספר רכש כסאות ואנו תרמנו את עבודות הנגרות, לוח, שולחנות, כיור, מחשב ומקרן”.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: ” קשה לדבר על שרה בלשון עבר. אני מתרגש לעמוד מולכם: חברים, מתנדבים ובני משפחה. הנני סבור כי זו הדרך הטובה ביותר להנציח את שמה של שרה במקום לו הקדישה מאות שעות, נתנה את ליבה ואת אהבתה”.
במהלך האירוע הוקרן סרטון המציג את חייה של שרה קסלר ואת דרכה ההתנדבותית.

בתמונה: חנוכת כיתת האומנות בבית הספר קדימה בקריית ביאליק

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה