נחתם הסכם לקידום תוכניות לבני הנוער בקריית אתא

600,000 ש”ח למרכז צעירים בקרית אתא

השרה  לשוויון חברתי, ח”כ גילה גמליאל חתמה על הסכם למימון תכניות מנהיגות ופעילויות חברתיות לבני הנוער בקרית אתא

השבוע (יום ב’) אירחה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל בלשכתה את ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי למרכז הצעירים בקרית אתא.

ראש העיר יעקב פרץ והשרה גילה גמליאל

ראש העיר יעקב פרץ והשרה גילה גמליאל

 

המענק בסך כולל של כ- 600,000 ₪ ל- 3 שנים  ישמש לטובת פעילויות חברתיות וציוד מרכז הצעירים בעיר. הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות מקומיות המפעילות מרכזי צעירים, ולפיו כל רשות שתעמוד בתנאי הקול הקורא תזכה למענק לפעילות חברתית לצעירים וציוד למרכזי הצעירים.

השרה לשוויון חברתי, ח”כ גילה גמליאל:” מדינת ישראל צריכה להיות מחויבת לצעיריה, דור העתיד שלנו, ובאחריותי כשרה לשוויון חברתי להבטיח זאת למען עתיד הדורות הבאים. אני מאמינה כי מרכזי הצעירים יהפכו להיות הממשק המרכזי בין השלטון לבין אוכלוסיית הצעירים במדינה.”

מרכז הצעירים  יעניק מענה לצרכי תושבי העיר בגילאי 18 – 35. חיילים משוחררים, סטודנטים, זוגות צעירים ומשפחות צעירות באמצעות פעילויות, סדנאות, יעוץ אישי ועוד.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ הודה לשרה על פעילותה המבורכת ועל שיתוף הפעולה הפורה עם הרשות וציין כי: “השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך שמשמעותה השקעה בעתידה של המדינה.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה