נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקרית אתא

נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקרית אתא

 

עמדות בדיקת קורונה הועמדו לרשות התושבים בביה”ס גיבורי עציון

פעילות ההסברה, האכיפה והמניעה של התפשטות הנגיף הקורונה נמשכת במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה ולהמשיך ולהוריד את מספר הנדבקים בעיר. 

במסגרת הפעילות מתבצעות ישיבות היערכות יומיות ונמשך שיתוף הפעולה ההדוק של הפיקוח והשיטור העירוניים עם  פיקוד העורף בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים, בגני המשחקים ובבתי עסק בעיר. לאור ההקלות בסגר ופתיחת חנויות הרחוב , מוודאים צוותי הפיקוח, השיטור והסיירות את השמירה על ההנחיות במרחב הציבורי. 

בשבוע שעבר נפתח שבוע שני ברציפות, מרכז לבדיקות קורונה במתחם בית הספר גיבורי עציון. כ- 600 תושבים הגיעו להיבדק, מספר שיא מבחינת נקודות בידוק עירוניות במרחב צפון. חשיבות עריכת בדיקות היא בזיהוי מוקדם של חולים מאומתים וקטיעת שרשראות הדבקה כבר בתחילתן, בטרם נדבקים אחרים מאותם חולים, כאשר בהמשך יפתחו עמדות נוספות לרווחת התושבים. הבדיקות הינן ללא עלות, אין צורך בתיאום מראש, אין צורך בהפניה מקופת החולים ואין חובת בידוד לאחר הבדיקה.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

לדברי ראש העיר, יעקב פרץ:” אנו ממשיכים בהיערכות וגם במהלך השבוע המשכנו לקיים ישיבות עבודה מול נציגי משרד הבריאות, פיקוד העורף וכוחות החירום וההצלה תוך ניטור של התחלואה בעיר לבלימת התפשטות הנגיף. כל עלייה במס’ החולים משנה את תמונת המצב ומחובתנו לעשות את כל שניתן על מנת לשמור על רמת תחלואה נמוכה בעיר. חשוב וחובה להקפיד על עטיית מסכה, שמירה על מרחק, מניעת התקהלות והיגיינה אישית.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה