נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקרית אתא

נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקרית אתא

 

פעילות ההסברה, האכיפה והמניעה של התפשטות הנגיף הקורונה נמשכת במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה ולהמשיך ולהוריד את מספר הנדבקים בעיר. 

במסגרת הפעילות מתבצעות ישיבות היערכות יומיות ונמשך שיתוף הפעולה ההדוק של הפיקוח והשיטור העירוניים עם פיקוד העורף בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים, בגני המשחקים ובבתי עסק בעיר. צוותי הפיקוח, השיטור והסיירות מוודאים את השמירה על ההנחיות במרחב הציבורי ומחלקים דוחות לתושבים שאינם נשמעים לאזהרות. 

בשבוע שעבר נפתח מתחם נוסף לבדיקות קורונה במרכז הנוער העירוני.  למעלה מ- 750 מתושבי העיר הגיעו להיבדק. חשיבות עריכת בדיקות היא בזיהוי מוקדם של חולים מאומתים וקטיעת שרשראות הדבקה כבר בתחילתן, בטרם נדבקים אחרים מאותם חולים. הבדיקות הינן ללא עלות, אין צורך בתיאום מראש, אין צורך בהפניה מקופת החולים ואין חובת בידוד לאחר הבדיקה.
קורונה אתא

במקביל, פועל מרכז חיסונים גדול לתושבי העיר של קופ”ח כללית בקניון שער הצפון ובוצעו חיסונים בכל בתי האבות ומקבצי הדיור בעיר. עד כה התחסנו למעלה מ- 13,000 תושבים.

לדברי ראש העיר, יעקב פרץ:”אנו רואים את המשך העלייה במגמת התחלואה בכל הארץ ואת העלייה במספר החולים קשה. אני קורא לכם לשמור ולהקפיד על ההנחיות, להמנע מיציאות מיותרות מהבית ובמידת הצורך להקפיד על עטיית מסכה, שמירת מרחק, מניעת התקהלויות והיגיינה אישית. במהלך השבוע מתווספים מדי יום עשרות חולים מאומתים חדשים בעיר ואנו חייבים לקטוע את שרשראות ההדבקה ולהקטין את התחלואה. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה