נעצר תושב הקריות בן 40 בחשד להטרדות מיניות של בנות 10-15 ברשת

נעצר תושב הקריות בן 40 בחשד להטרדות מיניות של בנות 10-15 ברשת

המשטרה עצרה חשוד אשר הטריד מינית ילדים בגילאי 10-15 באמצעות רשתות חברתיות. מעצרו הוארך והחקירה נמשכת

ראשית החקירה עם קבלת דיווחים ממוקד 105 של המשטרה בעקבות תלונות שהתקבלו מצד הורים ברחבי הארץ שעניינם גבר אשר הטריד מינית את ילדיהם בגילאי 10-15 באמצעות הרשתות החברתיות.

בתום חקירה סמויה וביצוע פעולות חקירה מגוונות שביצעו חוקרי היחידה המרכזית (ימ”ר) של מחוז חוף הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד במעשה, תושב הקריות (40). עם המעבר לחקירה גלויה עצרו אתמול בשעות הערב בלשי הימ”ר את החשוד לחקירה.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך הבוקר בבית משפט השלום בחיפה עד ל 7.12.21.
ניידת

משטרת ישראל ממליצה להורים / אפוטרופוסים לשוחח עם הילדים מגיל צעיר על הסכנות הרבות הקיימות ברשתות ולהסביר להם כי בכל מקרה שבו זר פונה אליהם בדגש על הרשתות החברתיות אסור לענות ויש להפנות את השיחה למבוגר האחראי.

כמו כן יש להנחות את הילדים שלא לעלות תמונות ברשתות החברתיות הפתוחות לכלל הציבור, להשתמש אך ורק בחשבון פרטי ולא לאפשר חברויות לאנשים שאינם מכירים בפועל.

בנוסף מומלץ לגלות ערנות ולעקוב אחר הרשתות החברתיות בהם ילדיהם גולשים, מהניסיון המצטבר של משטרת ישראל עולה כי הקטינים חוששים לשתף את המידע עם הוריהם מחשש שיגבילו את השימוש שלהם באותן רשתות חברתיות. כן במקרים בהם הקטינים מאוימים ע”י אותו מטריד הם אף פוחדים לשתף את המקרה ומסתירים אותו.

בכל מקרה של חשד על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט יש לפנות למוקד 105 של משטרת ישראל.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה