סקר דיגיטלי “בקרוב אצלנו” נערך לראשונה בפארק תעשייה בקריית ביאליק

סקר דיגיטלי “בקרוב אצלנו” נערך לראשונה בפארק תעשייה בקריית ביאליק

בעלי עסקים, עובדים ומבקרים יכולים להשפיע על פיתוח הסביבה העסקית

עיריית קריית ביאליק בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, מעוף, יצאו במיזם חדש- סקר דיגיטלי הנותן את הבמה לעסקים באזור התעשייה להצביע על השירותים שהם מעוניינים שיפעלו בקרבת העסק שלהם. מטרת הסקר היא למפות את הצרכים על מנת לתת מענה מותאם ובכך לתרום לפיתוח סביבה עסקית, מזמינה ומיטבית.
עירית קרית ביאליק מובילה בימים אלו מהלך של פיתוח והתחדשות של פארק התעשייה. אזור התעשייה הוותיק עתיד לשנות את פניו תוך שדרוג התשתיות באזור הישן והקמת אזור  חדש שיוקם על שטח של כ-230 דונם.

אזור התעשייה הוותיק בקרית ביאליק מוכר בזכות מיקומו המרכזי ונגישותו לצירי תחבורה ראשיים. באזור פועלים מפעלים העוסקים בתחום הביטחון, הרובוטיקה, התקשורת הלוויינית, התעשייה המתקדמת לצד מוסכים, נגריות, תעשייה מסורתית ומסחר. פארק התעשייה מאופיין בעירוב שימושים המאפשר מגוון שיתופי פעולה עסקיים , יזמות ותעסוקה.

בשנים האחרונות, אזור התעשייה עובר תהליך הדרגתי של שיפור תשתיות, עדכון תב”ע והליכי שיפור נוספים.
על מנת לסייע ולקדם את העסקים בפארק התעשייה, הקימה עירית ביאליק את ועדת העסקים העירונית אשר יזמה יחד עם מעוף, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים הרצה של סקר “בקרוב אצלנו”  באזור התעשייה המקומי. זו הפעם הראשונה שסקר  זה מתקיים בפארק תעשייה בארץ ומותאם לצרכיו.

המידע שייאסף ינותח ויוצג כמפת ביקושים שתשמש את ועדת העסקים העירונית כאמצעי להצגת הביקושים בפני היזמים, בעלי עסקים, בעלי נכסים ובעלי עניין נוספים. כמו כן, תוצאות הסקר יהוו בסיס לקבלת ההחלטות הקשורות לפיתוח אזור התעשייה הן בחלקו הוותיק והן בחלקו החדש.
IMG-20190408-WA0047
ראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: ” אני רואה באזור התעשייה את העוגן הכלכלי של העיר ומכיר בחשיבותה של שביעות רצונם של בעלי העסקים מהסביבה העסקית בה הם פועלים.
אנו מעוניינים לפעול לטובת קידום העסקים על בסיס נתונים וניתוח צרכיהם של העסקים באזור. הנתונים ישמשו גם  את  מינהלת אזור תעשייה בכדי להמשיך לשפר את השירות הניתן לעסקים ולהנגיש מידע בנוגע להזדמנויות עסקיות לבעלי העסקים והנכסים “.

בתמונה: שדרוג תשתיות בפארק תעשיה קריית ביאליק

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה