עיריית קריית ביאליק הראשונה בין הקריות במדד צריכת חשמל לתאורת חוץ

עיריית קריית ביאליק הראשונה בין הקריות במדד צריכת חשמל לתאורת חוץ

משרד האנרגיה פרסם לאחרונה את מדדי צריכת חשמל שנתית לרשויות.

עיריית קריית ביאליק נמצאת במקום הראשון בין הקריות במדד צריכת החשמל לתאורת חוץ וזאת לאור העובדה כי בשנים האחרונות דאגה הרשות להחליף  כ- 3000 גופי תאורה ברחבי העיר לתאורת לדים חסכונית ומודרנית.
מדובר במערכת חכמה הנשלטת ברמת כל נורה ונורה מבחינת עוצמת ההארה ושעות הפעלתה.
כל כביש, שביל ופארק קיבלו את עוצמת התאורה הייחודית והאופטימאלית עבורם. על עמודי התאורה ברחבי העיר הותקנה תשתית של מערכת בקרה (שו”ב) המאפשרת למוקד העירוני לשלוט בכל מנורה ומנורה, לתכנן את שעות העבודה שלה, את רמת ההארה ואת איכותה ולהתריע בפני התקלה האפשרית.

המערכת החכמה לניהול מרחוק של תאורת הרחוב מבטיחה את כמות האספקה הנכונה של האור בכל מקום ובכל זמן.
כל גוף תאורה ניתן לכיבוי, הדלקה ולשינוי עוצמת האור מתוך מערכת בקרה של המוקד העירוני וכל זאת מבלי שנדרשת תשתית מיוחדת ושליחת חשמלאי למקום.

הכנסת המערכת החדשה אפשרה לעירייה לחסוך מאות אלפי שקלים בשנה, להתייעל אנרגטית ובכך להגיע לחיסכון באנרגיה חשמלית המופנית לתאורת רחוב.
IMG-20181211-WA0016

ראש העיר אלי דוקורסקי: “בקריית ביאליק אנו לא רק מדברים “ירוק” אלה גם עושים פעולות משמעותיות בכדי להפוך לעיר “ירוקה”. ” על פי נתוני משרד האנרגיה  כ- 50% מצריכת האנרגיה ברשויות המקומיות מהווה תאורת רחובות. החלפת מערכות תאורה ברחובות העיר ובשטחים ציבוריים למערכות חסכוניות ויעילות מאפשרת לנו להתייעל, לחסוך בעלויות אחזקה ולהביא לכ- 50% בחסכון אנרגטי עתידי בנוסף ליתרון סביבתי”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה