עיריית קריית ביאליק קיימה ערב הוקרה לאברהם שטרנר – יושב ראש עמותת א.ש.ק – עמותה למען הקשיש

עיריית קריית ביאליק קיימה ערב הוקרה לאברהם שטרנר – יושב ראש עמותת  א.ש.ק – עמותה למען הקשיש

שטרנר, כבן 90, שימש כיו”ר עמותת א.ש.ק. בהתנדבות במשך 16 השנים האחרונות והחליט להפנות את מרצו לאפיקים חדשים

אברהם שטרנר החל את דרכו בעמותת א.ש.ק. בשנת 1996, ובמהלך 21 השנים שחלפו מאז, מילא מספר תפקידים. תחילה נבחר להיות גזבר העמותה וחבר ההנהלה ובשנת 2001 לאחר פטירתו של היו”ר הקודם, שמואל אבל ז”ל, נבחר לתפקיד יו”ר העמותה ובשנת 2006 לקח על עצמי גם את תפקיד מנכ”ל העמותה, וכל זאת בהתנדבות.

במשך שנות פעולתו קידם שטרנר יוזמות רבות והרחיב את השירות הניתן על ידי העמותה שהפכה בקריית ביאליק לשם דבר. בין השאר פעל להקמת מרכז יום “גאולים” אשר מאפשר לגמלאים רבים מקום למפגשים חברתיים, פעילויות מגוונות וטיפולים המתאימים לגיל השלישי. במקום מתקיימות הדרכות לצוותים שמטפלים בקשישים וגולת הכותרת היא מרכז יום קהילתי לשיקום נוירולוגי עם הציוד המתקדם ביותר. בשנת 2008, יזם שטרנר בשיתוף עיריית קריית ביאליק שיפוץ במרכז היום “בית ירקוני” לתשושי נפש, שכלל שדרוג והחלפה כל התשתיות, הציוד  והמערכות וע”י כך נתן למטופלים שירותים נוספים ומענה איכותי לצורכיהם.
שטיינר

שטרנר יזם הקמת מרכז תעסוקה ייחודי המשמש להדרכה והשמה מקצועית. בשנים האחרונות מפעילה העמותה תיאטרון קהילתי אשר מדי שנה מעלה הצגות אשר ממלאות עד אפס מקום את אולם אשכול הפיס. בין השאר פעל שטרנר לניסוח תקנון העמותה שאושר ע”י ההנהלה וע”י רשם העמותות, ונמצא בתוקף עד היום.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, הודה בהתרגשות רבה לשטרנר: “לא בכדי קבלת את אות יקיר העיר. פעלת במשך שנים רבות למען האחרים ועזרת לאלו שהיו זקוקים לעזרה יותר מכל. היית לב ליבה של העמותה ונושא דגלה, הכח המניע המרכז סביבו קבוצת מתנדבים ואנשי צוות. היוזמות הרבות, השכל הישר וחריפות המחשבה שלך הם אלו שהאיצו את פעילות העמותה. “.

לברכתו של דוקורסקי הצטרפו הברכות של מנכ”ל העיריה עזרא חכם, ממלא מקום יו”ר העמותה, איציק גוטמן ומתנדבת העמותה, נעמי צעירי.

צוות הכנרים של קונסרבטוריון קריית ביאליק הופיע בפני האורחים שהגיעו לאירוע לכבוד אברהם שטרנר.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה