עיריית קרית אתא נערכת לשנת הלימודים תשע”ט

עיריית קרית אתא נערכת לשנת הלימודים תשע”ט

בעיר מתבצעות עבודות שיפוץ נרחבות במוסדות החינוך בעלות של מיליוני ש”ח

עיריית קרית אתא מבצעת במהלך חופשת הקיץ עבודות פיתוח ושדרוג של מוסדות החינוך בעיר:

מחלקת אחזקה בעירייה מבצעת שיפוץ ושדרוג של גני הילדים הקיימים כהיערכות לקראת שנת הלימודים החדשה. העבודות יכללו: שיפוץ מבנים, עבודות צבע, קירוי ואיטום תיקוני שבילים, שיפוץ שירותים ומטבחים, התקנת ריצוף, מתקנים חדשים, מזגנים, גדרות, החלפה ותיקון של דלתות, משטחי בלימה, דשא סינטטי וסככות הצללה. עלות הפרויקט: כ- 2 מיליון ₪ והצפי לסיום העבודות הוא במהלך חודש אוגוסט לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה.

????????????????????????????????????

 

במקביל ביצעה מחלקת אחזקה סקר בטיחות בכל מוסדות החינוך בעיר וכן רישוי של מתקנים ואולמות ספורט בכל העיר.

במוסדות החינוך בעיר בוצעו עבודות הנגשה הכוללות תכנון וביצוע של התאמות נגישות כלליות ופרטניות בכל בתי הספר והגנים בהם קיים צורך. לאחר מיפוי יסודי של כל התלמידים בעלי מוגבלויות לסוגיהן הלומדים במוסדות החינוך בעיר,  בוצעה הנגשה פיזית של המבנים כולל עבודות להכשרה והנגשה של כיתות שמע במספר בתי ספר ברחבי העיר בהם לומדים תלמידים עם מוגבלויות שמיעה. השנה נוספו בבתי הספר ציוד ממוחושב וריהוט ייעודי עבור תלמידים בעלי מוגבלות ע”פ התאמה אישית לצרכיהם. עלות: כ- 3 מיליון ₪.

מעיריית קרית אתא נמסר:” אנו מחויבים למרחבי למידה מוגנים ונגישים, המתאימים לצרכיהם המיוחדים של תלמידים עם מוגבלויות. במסגרת תוכנית ההנגשה, העירייה תמשיך להשקיע משאבים ולקדם את הנגישות הפיסית של מבני ציבור ושטחי ציבור עירוניים, כמו גם  פיתוח תכניות חברתיות ותרבותיות ופיתוח תכניות הסברה להעלאת המודעות הציבורית לצרכי האנשים עם המגבלות במטרה להעניק לאוכלוסייה זו תנאים מחייה מיטביים.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה