פברואר יוצא מן הכלל לבעלי צרכים מיוחדים בקריית ביאליק

פברואר יוצא מן הכלל לבעלי צרכים מיוחדים בקריית ביאליק

חודש פברואר הינו חודש שונה מכל חודשי השנה האחרים בהיותו החודש היחיד שמונה 28 ימים בלבד. כפי שחודש פברואר הינו חודש מיוחד, יוצא מן הכלל, כך גם הפעילות המתקיימת במהלכו היא מיוחדת. רשת המתנ”סים קריית ביאליק בשיתוף העירייה יזמו פעילות ייחודית לאנשים עם מוגבלות.

בחודש זה ייהנו בעלי צרכים מיוחדים ממגוון אירועים, פעילויות ומופעי תרבות. בין השאר התקיים ערב לאימהות לילדים עם צרכים מיוחדים, ערב שכולו הוקדש לחיזוק והעצמה לכל אימא מיוחדת.
בערב זה התקיימו סדנאות סטיילינג ואיפור. בהמשך החודש תוצג תערוכת ציורים של בעלי מוגבלויות במרכז הרב תכתיתי, תתקיים הרצאה מרתקת של זיו שילון שיציג את סיפור חייו המעורר השראה, יתקיים הפנינג משפחות נגיש, שעת סיפור “כל אחד הוא פלא” ותיאטרון בובות “הפיל שרצה להיות אחי”
IMG-20220207-WA0027

ראש העיר אלי דוקורסקי: “אני מזמין את תושבי העיר להשתתף באירועי החודש המיוחד, חודש פברואר, שיוקדש כולו לבעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם”.

משנה לראש העיר ד”ר רויטל שורץ – סבירסקי: “חודש מבורך משולב בפעילות מעצימה למשפחות מיוחדות, אשר חוות קשיים בחיי יום -יום בכל ימות השנה. בקרית ביאליק ניתן מקום של כבוד וקבלה למשפחות הללו, הן בפעילות הנגשה בעיר והן בשילוב מכבד. תודה לאדוה כהן ולצוות רשת המתנ”סים  העירונית”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה