פגישת עבודה בין שר התיירות, מר יריב לוין, וראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ

 

בשבוע שעבר נערכה פגישת עבודה בין שר התיירות, מר יריב לוין וראש העיר, יעקב פרץ. בפגישה הציג ראש העיר את תכניות הפיתוח של העיר במסגרת תכנית המתאר העירונית עם דגש על מפת הנגישות התחבורתית לעיר ודנו באפשרויות פיתוח אזורי התיירות בעיר.

לדברי ראש העיר, יעקב פרץ:” בכדי להבטיח את עתידה של קרית אתא יש להמשיך ולבסס את מעמדה כעיר מתפתחת ומתקדמת ולמשוך אליה לא רק את תושבי האזור אלא את כל תושבי הארץ.”
ביקור שר התיירות

בפגישה הבטיח השר לוין  כי בהמשך לפעילותו של ראש העיר  להשגת תקציב ממשלתי לנושא, יבוצעו עבודות פיתוח בקבר רבי יהודה בן-בבא הנמצא בשפרעם  במסגרת תכנית עידוד התיירות בנתיבי ההיסטוריה, הדת והמורשת באזורי עדיפות לאומית. התוכנית, שתתוקצב על ידי משרד התיירות, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והמשרד לשירותי דת תקדם, בין היתר, הקמת נתיבי תיירות שיחברו בין הרשויות המקומיות באזורי עדיפות לאומית, מתוך מטרה לספק תשתית הולמת למאות אלפי המבקרים מדי שנה ולהרחיב משמעותית את מספר המבקרים באתרים אלו.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ:” “רבי יהודה בן-בבא, שהיה מגדולי וחשובי התנאים, הסמיך לרבנות את רבי מאיר בעל הנס ורבי שמעון בר-יוחאי. בשל פועלו הפך קברו לאתר תיירות בעל חשיבות רבה לכלל תושבי האזור. האתר נמצא באזור מרוחק אשר זקוק להשקעה בתשתיות על מנת לאפשר גישה לציבור . אני שמח כי בקשתנו התקבלה להסדרת המתחם לרווחת כלל הציבור”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה