פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה ברחבי העיר

פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה ברחבי העיר

 

עיריית קרית אתא ממשיכה בתיגבור פעילות האכיפה, המניעה וההסברה של הנחיות משרד הבריאות בכל העיר.

הפעילות כוללת תיגבור של פקחים ושוטרים, תוספת ניידות, סיורים רגליים, סיורים של יחידת האופנוענים של המשטרה וחלוקת דוחות לתושבים שלא נשמעים לאזהרות. 

במקביל נמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם פיקוד העורף ומתנדבים של מרכז הצעירים בקרית אתא בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים כאשר השבוע פעלו הסיירות במקבצי דיור ובבתי האבות בעיר. 

במסגרת הפעילות מחלקים הצוותים חומרי הסברה ומסכות במטרה להעלות את המודעות לנושא השמירה על ההנחיות, ולעצור את מגמת עליית התחלואה בעיר ככל שניתן.
פיקוד העורף 1

לדברי ראש העיר, יעקב פרץ:” האחריות על שלום הציבור בפרט ועל שלום יקירנו ובני משפחתנו היא בידנו. חובה לשמור ולהקפיד על הכללים: עטיית מסיכות, מניעת התקהלויות, שמירת מרחק והקפדה על היגיינה. במהלך השבוע קיימנו מספר רב של ישיבות עבודה עם נציגי משרד הבריאות, פיקוד העורף, המשטרה וצוותי העירייה השונים. פעלנו להעברת תושבים למלוניות תוך אפשרות שמירה על בידוד ומניעת הדבקה בקהילה. אני ממשיכים בפעילות הסברה ומניעה בבתי עסק ובמרחב הציבורי כמו גם ביצוע עבודות חיטוי. בסופו של יום האחריות היא שלנו. אם נשמור על ההנחיות, אם נקפיד על כך שילדנו ובני משפחתנו ישמרו על ריחוק ועל עטיית מסכות נקטין את קצב התחלואה. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה