פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה ברחבי העיר

פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה ברחבי העיר

 

בימים אלה תיגברה עיריית קרית אתא את האכיפה של הנחיות משרד הבריאות בכל העיר.

הפעילות כוללת תיגבור של פקחים ושוטרים, תוספת ניידות, סיורים רגליים, סיורים של יחידת האופנוענים של המשטרה וחלוקת דוחות לתושבים שלא נשמעים להנחיות. 

במקביל החלה עיריית קרית אתא בשיתוף עם פיקוד העורף ומתנדבים של מרכז הצעירים בקרית אתא בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים, במקבצי דיור ובבתי האבות בעיר. במסגרת הפעילות מחלקים הצוותים חומרי הסברה ומסכות במטרה להעלות את המודעות לנושא השמירה על ההנחיות, ולעצור את מגמת עליית התחלואה בעיר ככל שניתן. 

גם סיירת ההורים בשיתוף עם האגף לביטחון קהילתי בעיריית קרית אתא מסיירים בשעות הערב במקומות מרכזיים ובגני המשחקים הציבוריים בעיר ומחלקים לבני הנוער מסכות וחומרי הסברה.

????????????????????????????????????

 

לדברי ראש העיר, יעקב פרץ:” התחלואה בעיר אינה ממוקדת באזורים מסויימים, היא מפוזרת בכל רחבי העיר והיא חוצה מגזרים וקהילות. אין דרך להתמודד עם ההתפשטות מבלי לקבל על עצמנו אחריות ולנהוג לפי ההנחיות. יש להימנע בכל מחיר מהתקהלויות, להקפיד על עטיית מסכות בכל יציאה למרחב הציבורי ועל היגיינה אישית.
אנו נצטרך להתמודד עם נגיף הקורונה עד למציאת חיסון ובמציאות זו אנו חייבים לפעול באחריות כדי למנוע התפשטות לקבוצות סיכון. אנו חייבים לבלום את התפשטות הנגיף וצעד ראשון הוא אחריות אישית של כל אחת ואחד מאיתנו. שמרו מרחק, שמרו על הכללים ונוכל למנוע סגרים.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה