פרס הצטיינות ארצי לחט”ב רוגוזין ולישיבה התיכונית בקריית אתא

פרס הצטיינות ארצי לחט”ב רוגוזין ולישיבה התיכונית בקריית אתא

החטיבה העליונה רוגוזין והישיבה התיכונית בקרית אתא  זכו בפרס הצטיינות ארצי של משרד החינוך

החטיבה העליונה “רוגוזין” והישיבה התיכונית בקרית אתא  זכו בפרס הצטיינות ארצי של משרד החינוך הבוחן את ההישגים הלימודיים, החברתיים והערכיים של בית הספר. 

הפרס בוחן את ההישגים של בית הספר שחוללו את השינוי המשמעותי ביותר בקרב הלומדים בתוכנית התגמול הדיפרנציאלי המתקיימת בחטיבות העליונות במטרה לטפח את המצוינות הן בקרב המורים והן בקרב התלמידים. 

תכנית תגמול זו מגדירה את יעדי בית הספר וההישגים החינוכיים ומעניקה הכרה ציבורית לצוותי בתי הספר שפעלו במסירות על מנת לעמוד ביעדים. 

החטיבה העליונה  “רוגוזין” והישיבה התיכונית זכו בניקוד הגבוה ביותר, ביחד עם עוד 286 בתי ספר מכל הארץ, במסגרת מודל התגמול הדיפרנציאלי בקידום תלמידיהם, ביחס לשנה הקודמת וביחס להישגיהם בתחום הלימודי, החברתי והערכי.

ישיבה תיכונית: צילום באדיבות דוברות עיריית קריית אתא

ישיבה תיכונית: צילום באדיבות דוברות עיריית קריית אתא

 

מעיריית קרית אתא נמסר כי החינוך הינו הגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך משקיעה העירייה את מירב המשאבים בהטמעת תוכניות לימוד ייחודיות, לצד תוכניות העשרה ופיתוח פיזי של מוסדות החינוך. 

במכתב שנשלח למנהלים ציין משרד החינוך כי: “זכייה זו הינה אות הערכה למנהיגות ולעשייה החינוכית המעמיקה של הצוותים החינוכיים והיא מעידה על כך שהמצוינות הבית ספרית נוגעת בכל תחומי החיים של התלמידים.” 

לדברי משרד החינוך זו השנה השביעית בה עובדי ההוראה בחטיבות העליונות זוכים למענקים בגין הישגי בית הספר. התכנית מעלה על נס ומתגמלת בתי ספר שהישגיהם הינם תוצאה של מאמץ מתמשך, של השקעה עקבית של תלמידים ומורים ומקדמת את עבודת הצוות בבית הספר, את היושרה הבית ספרית, את טוהר הבחינות ואת האמון במורים ובציוניהם הבית ספריים. 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה