פרס חינוך של משרד החינוך למנהלת ביה”ס גבעת רם

פרס חינוך של משרד החינוך למנהלת ביה”ס גבעת רם

 

איריס הראל זכתה בתואר מנהלת פורצת דרך הודות למנהיגות פדגוגית לקידום הצוותים והתלמידים בבית הספר

איריס הראל, מנהלת “ביה”ס גבעת רם” , זכתה בתואר מנהלת פורצת דרך של משרד החינוך הודות למנהיגות פדגוגית לקידום התלמידים והצוותים החינוכיים בביה”ס, יצירת תרבות ארגונית של מצויינות ואקלים חינוכי מיטבי המעודד הישגים לימודיים, עידוד למידה משמעותית בהתאם לחוזקות התלמיד ולצרכיו וקידום תוכניות לימוד חדשניות. 

איריס שנמצאת כבר 31 שנים במערכת החינוך, מנהלת את בית הספר ביד רמה מזה 12 שנים ובחמשת השנים האחרונות אף משמשת כמדריכת מנהלים בתחילת דרכם מטעם תוכנית “אבני ראשה”.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

ועדת הפרס ציינה כי מנהיגותה החינוכית האיתנה, מבטאת הבנה ארגונית ויזמית בעלת תפיסה הוליסטית, הרואה ומפעילה בו זמנית את כלל זירות ביה”ס לכדי הישגים וביצועים ראויים, תוך שימת דגש על פיתוח ההון האנושי והובלת תהליכים משמעותיים הן בקרב הצוותים והן בקרב התלמידים. 

ראש העיר יעקב פרץ: ” אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים בהטמעת תוכניות לימוד ייחודיות, לצד תוכניות העשרה ופיתוח פיזי של מוסדות החינוך. אין ספק כי זכייתם של מנהלי בתי הספר, הצוותים החינוכיים והתלמידים בפרסי הצטיינות מחוזיים וארציים-  מעודדים תרבות של מצויינות ומעניקים השראה לבתי ספר נוספים.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה