פרס שר החינוך לנוער מתנדב ע”ש אלעד ריבן ז”ל, הוענק לתלמיד אורט קריית ביאליק

פרס שר החינוך לנוער מתנדב ע”ש אלעד ריבן ז”ל, הוענק לתלמיד אורט קריית ביאליק

תלמיד  בית הספר אורט קריית ביאליק, אופק עמיר , זכה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב על שם הנער אלעד ריבן ז”ל.

אלעד ריבן נספה באסון הכרמל, כאשר ביקש להתנדב בכוחות כיבוי האש.  מאז מידי שנה מקבלים בני הנוער המתנדבים מכל הערץ פרס על שמו. 

ועדת הפרס שבחרה באופק עמיר ציינה כי הצטיינותו הלימודית והחברתית משמעותית ומורגשת בביה”ס אורט קריית ביאליק ובקהילה כולה.

אופק הוא תלמיד מוביל חברתית אשר התחיל את פעילותו ההתנדבותית עוד בית הספר היסודי וממשיך להיות פעיל במגוון רב של תחומים עד היום.

בד בבד עם תרומתו החברתית הבולטת, אופק מצטיין בלימודיו וזוכה בתעודת הצטיינות יתרה מדי שנה.

טקס קבלת הפרס התקיים בבית בירם של בית הספר הריאלי בחיפה במעמד מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב, מנהל המחוז דר’ סער הראל, נציגי עיריית קריית ביאליק ובית הספר אורט קריית ביאליק.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את אופק עמיר על זכייתו בפרס המכובד:” אני שמח על בחירת ועדת הפרס בנער מוכשר כמו אופק המעורב חברתית ופעיל בצורה בלתי רגילה. אני גאה באופק ומודה לו על הכבוד שהביא למשפחתו, בית ספרו ועירו.  אופק הוא  נפש טובת לב, אדם אכפתי, רגיש ויצירתי אני גאה בו על הישגיו ותרומתו לחברה ומודה לו על הכבוד שהביא לעיר קריית ביאליק!”

הפרס הוענק ל-9 בני נוער מכל שכבות האוכלוסייה בישראל, שהפגינו מחויבות התנדבותית יוצאת דופן לטובת חבריהם בני הנוער, הקהילה הסובבת אותם והחברה הישראלית בכללותה.

 IMG-20200212-WA0012

בתמונה: מימים לשמאל מנכ”ל קריית בחינוך אורט קריית ביאליק רמי פורת, אופק עמיר, מנהלת חט”ע סימונה רגב ומנכ”ל עיריית קריית ביאליק ליאור טרגן

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה