פרץ אירח את מפקד תחנת משטת זבולון

מפקד תחנת זבולון נצ”מ קובי קרני נפגש עם ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ לדון ביעדים החדשים בפרויקט השיטור העירוני בקרית אתא לשנת 2019

השבוע (יום א’) הגיע מפקד תחנת זבולון נצ”מ קובי קרני וצוותו ללשכת ראש העיר יעקב פרץ לדון בפרויקט השיטור העירוני כולל הגדרת יעדים ומטרות בנושא האכיפה בעיר לשנת 2019.  

ע”פ מודל השיטור המשולב המופעל בעיר קיימת שותפות מלאה בין הרשות המקומית למשטרה, כאשר הפעלת היחידות מתבצעת ע”פ יעדים וקווי מדיניות המוגדרים ע”י ראש העיר בשיתוף עם מפקדי תחנת המשטרה.

????????????????????????????????????

ראש העיר יעקב פרץ ונצ”מ זבולון, קובי קרני

 

המפגש כלל סקירה של פעילויות האכיפה בשנה החולפת וניתוחם כולל פעילות למען הקהילה ושימת דגש על אכיפת חנייה אסורה ונסיעה מסוכנת על אופניים חשמליים. נציגי המשטרה הציגו סקר שביעות רצון הנערך ע”י המשטרה אחת לשנה אשר הצביע על עליה משמעותית בשביעות הרצון של התושבים מפעילות השיטור העירוני בעיר.

לדברי מפקד תחנת זבולון נצ”מ קובי קרני:” אין ספק כי שיתוף הפעולה הפורה בין המשטרה לרשות מביא לצמצום ניכר של אירועי האלימות בעיר ותורם להגברת הביטחון האישי והאמון של התושב במערכת אכיפת החוק.”  

ראש העיר יעקב פרץ:” שיתוף הפעולה עם המשטרה יוצר אקלים עירוני אשר מקדם מחד ערכים של כבוד הדדי, סובלנות, הידברות, משא ומתן ושמירה על זכויות אדם ומאידך מוקיע עבירה על החוק, הפרת זכויות אדם ושימוש בכוח לא לגיטימי, מכל סוג שהוא.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה