פתיחת שנת לימודים במוצקין נפתחה ללא תקלות

פתיחת שנת לימודים במוצקין נפתחה ללא תקלות

פתיחת שנת הלימודים בקריית מוצקין: 8,000 תלמידים, 51 גני ילדים, 11 בתי ספר – אפס תקלות! 

שנת הלימודים תשע”ח בקריית מוצקין נפתחה ללא תקלות. כ-8,000 תלמידים מגן עד י”ב החלו את לימודיהם במערכת החינוך העירונית, אשר זכתה לשדרוגים בחודשי הקיץ.

היום הראשון ללימודים במוצקין היה חגיגי במיוחד בשל פתיחתם של 3 גני ילדים חדשים ובית הספר היסודי “נבון”, שהוקם בזמן שיא של 7 חודשים בשכונת משכנות אמנים.

ראש העיר חיים צורי פתח את הבוקר בגן החדש “קציר”, שהוקם באשכול גנים בשכונת נווה גנים. צורי קבע מזוזה, גזר יחד עם הגננת את הסרט בכניסה לגן והסיר את הלוט מעל השלט. גן נוסף שנחנך באותו בוקר הוא גן “דוכיפת” שהוקם ברחוב כצנלסון. מנהל אגף החינוך איל אורן ומנכ”ל העירייה יריב גסר הגיעו למקום לטקס הסרת הלוט, קביעת מזוזה וגזירת הסרט.

לאחר מכן הגיע צורי לבית הספר היסודי בגין בשכונת נווה גנים, שם חנך את שש הכיתות החדשות שנבנו בחופש הגדול. צורי נכנס לכיתות, שוחח עם התלמידים ושאל לדעתם על המבנה החדש. באחת הכיתות החמיא לו אחד הילדים: “לא בנית לנו כיתות, בנית לנו בית ספר חדש!”.
DSC_7999

בבית הספר היסודי ממלכתי החדש נבון נערך טקס חגיגי ומרגש במיוחד לציון היום הראשון אי פעם של שנת הלימודים. לאירוע הגיעו מפקד תחנת זבולון נצ”מ קובי קרני, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בומה ברח”ד, המפקחת המתכללת מטעם משרד החינוך עינב יניב-שוורץ והורי התלמידים.

צורי אמר בטקס: “החלטתי שזה יהיה בית ספר לאמנויות ושפות, כי הילדים צריכים לדעת לדבר אנגלית כבר בסוף היסודי במסגרת הכלים לעולם האמיתי. בשלב השני חשוב שילמדו ערבית ואח”כ גם סינית והמנהלת תקבל את כל המשאבים שהיא צריכה כדי לממש את החזון הזה”.
DSC_7937

צורי ציין כי ברגע שתיבחר הנהגת הורים לבית הספר הוא ישמח להיפגש איתם ולתת מענה לכל השאלות. 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה