קונצרט סיום של פרויקט “ביה”ס מנגן”

קונצרט סיום של פרויקט “ביה”ס מנגן”

קונצרט סיום של פרויקט “ביה”ס מנגן” 

בפרויקט המוסיקה העירוני משתתפים 500 תלמידים מבתי הספר היסודיים בעיר  

קונצרט סיום של פרויקט “בית ספר מנגן” שמפעיל מרכז המוסיקה העירוני בבתי הספר היסודיים בעיר, נערך השבוע (יום א’) הורי התלמידים והקהל הרחב.
בקונצרט השתתפו כ-500 תלמידים והוא כלל קטעי נגינה של כל ההרכבים: גיטרות, כלי הנשיפה , כינורות , פסנתר  ועוד בקטעי נגינה משותפים ובקטעי סולו. 

הפרויקט העירוני “בית ספר מנגן” פועל בהצלחה בתי הספר יסודיים בעיר: פינסקר, ירושלים, יבנה, גיבורי עציון, נועם, גורדון, הצבי ישראל, תמיר וגבעת טל.

בית ספר מנגן קריית אתא

בית ספר מנגן קריית אתא

 

במסגרת הפרויקט לומדים התלמידים נגינה בקבוצות קטנות, תוך ליווי אישי של כל תלמיד, כחלק אינטגראלי מיום הלימודים הבית ספרי. התלמידים מתנסים בנגינה בכלים תזמורתיים: כלי הנשיפה והקשה (חליל, קלרינט, סקסופון, חצוצרה, קרן יער, בריטון, טרומבון, טובה, תופים) וכלי הקשת (כינור, צ’לו) במטרה לעודד שיפור בהישגיהם הלימודיים והחברתיים. 

הפרויקט “בית ספר מנגן” בנוי ע”פ “מודל מוסיקלי יישובי” של משרד החינוך. על פי המודל, ללימודי הנגינה תפקיד ברור בהתפתחות התרבותית של הילדים וחשיפתם למוסיקה. 

לדברי מנהלת מרכז המוסיקה העירוני, טניה שפירא:” לימודי נגינה מהווים חלק מרכזי וחשוב בפיתוח הדמיון, הזיכרון, הרגישות, והקואורדינציה ומשפיעים באופן ישיר  על ההתפתחות הקוגניטיבית של הילד, על יכולותיו האקדמיות, על ביטחונו העצמי ויכולותיו הבין אישיות.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה