קורסים מקצועיים ולימודיים לבעלי מוגבלויות במכללת קרית אתא

קורסים מקצועיים ולימודיים לבעלי מוגבלויות במכללת קרית אתא

 

מכללת קרית אתא, מפעילה תכניות לימודים ייחודיות עבור תושבים בעלי מוגבלויות ותושבים נזקקים. התוכניות מופעלות בשיתוף מחלקת הרווחה ובסבסוד המשרד לשוויון חברתי. 

המכללה מציעה שלל קורסים מקצועיים לבעלי מוגבלויות ובעלי צרכים מיוחדים בנושאים שונים ביניהם: קורס מחשבים (מתחילים ומתקדמים), קורס מטפלות לגיל הרך ואף קורסים באומנות רב תחומית ובתיאוריה לנהיגה.

בנוסף, במסגרת הפעילות מציעה המכללה את פרויקט תהיל”ה להשלמת 12 שנות לימוד עבור תושבים מבוגרים המעוניינים להשלים את חוק לימודיהם אך ידם אינם משגת. הפרויקט כולל 7 כיתות לימוד כאשר המשתתפים מקבלים ללא עלות גם ספרי לימוד וציוד נילווה בשווי כולל של כ- 10,000 ₪. 

אורה קורן, מנהלת מכללת אתא:” הרעיון העומד בבסיס פרויקטים הנ”ל הוא שמלבד היותם חינוכיים הם גם חברתיים ומעודדים הן את צמצום הפערים בחברה והן את השתלבותם של המשתתפים בשוק העבודה. המכללה מאפשרת לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים להשתלב במעגל הלומדים ולהביאם לכדי השתלמות ויישור קו עם האוכלוסייה הרגילה. ”

מכללת אתא

מכללת אתא הינה המכללה העירונית של קרית אתא המשרתת את תושבי העיר כמו גם את אוכלוסיית היישובים הסמוכים. המכללה פועלת בתחום השכלת המבוגרים, בפיקוח משרד החינוך, התרבות והספורט – האגף לחינוך מבוגרים וכן בקורסי הכשרה בפיקוח משרד הת.מ.ת. המכללה הינה מרכז לימודי לאוכלוסייה הבוגרת (מגיל 18 ואילך), המגיעה להשלים פערי למידה בתחום השכלת היסוד 10,11,12 שנות לימוד – לתעודת גמר תיכונית (ת.ג.ת.) כמו גם השלמת בגרויות – כל 21 יחידות לימוד החובה והבחירה. פרט לתחום השכלת המבוגרים, מפעילה המכללה גם ביה”ס לשפות, קורסים מקצועיים, סדנאות העשרה וגמולי השתלמות. 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה