קריית אתא-התלמידים וההורים אומרים תודה לצוותים החינוכיים בעיר

קריית אתא-התלמידים וההורים אומרים תודה לצוותים החינוכיים בעיר

יום המורה בקרית אתא 

התלמידים וההורים אומרים תודה לצוותים החינוכיים בעיר

קרית אתא ציינה במהלך השבוע ושבוע שעבר את יום המורה בבתי הספר ברחבי העיר ע”י שלל פעילויות שנערכו ביוזמת התלמידים והוריהם. 

יום זה הינו יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים, למנהלות ולמנהלים ולכל מי שעוסק במלאכת החינוך. מטרת יום המורה היא להביע את ההערכה והוקרת התודה שרוחש הציבור למוריו ומורותיו מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה.

בבתי הספר בעיר התקיימו מגוון פעילויות שכללו: ארוחות בוקר מפנקות, פעילויות פנאי, הופעות ועוד. בבתי ספר רבים ההורים החליפו את המורים על מנת לאפשר להם להתפנק ביום זה.
יום המורה 1

כך למשל, בביה”ס גבעת טל שתלו התלמידים ברכות מלאכותיות צבעוניות שהמורים “קטפו” בדרכם לכיתה. בביה”ס שפרינצק נערכה הופעה על הזמר יובל דור, בביה”ס יבנה העניקו למורים שי אישי וארוחת בוקר ובביה”ס גורדון הכינו הפנינג חוויתי בסימן “המורה שלי היא הכוכב שמאיר לי את הדרך”. 

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” קרית אתא מודה לאנשי החינוך בעיר על מסירותם ותרומתם לחינוך איכותי לילדי העיר. אנו משקיעים רבות בנושא החינוך כאשר הצוותים החינוכיים וכל עובדי ההוראה בעיר הינם הפסיפס האנושי אשר הופך את מערכת החינוך העירונית לאחת הטובות בארץ.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה