קריית אתא וקניון עזריאלי חגגו פרוייקט בת מצווה

קריית אתא וקניון עזריאלי חגגו פרוייקט בת מצווה

פרויקט “בת מצווה” בקרית אתא

מפגש בין תלמידות דתיות וחילוניות סביב נושא ההתבגרות, הערכים וטקסי בת המצווה

השבוע נערך בהיכל הספורט העירוני טקס סיום פרויקט “בת מצווה” המשלב בין תלמידות בתי ספר הדתיים והחילוניים במטרה לחזק את הקשר הקהילתי ובד בבד לקדם ערכים של מסורת, מנהיגות ואחריות חברתית בקרב בנות בית הספר היסודי, הנמצאות לפני חגיגות בת המצווה שלהן.

הטקס נערך במעמד ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, נציגי מחלקת החינוך, נציגי מדרשת אורנים, מנהלות בתי הספר ונציגי ועדי ההורים.

פרוייקט בר מצווה צילום באדיבות דוברות עיריית קריית אתא

פרוייקט בר מצווה
צילום באדיבות דוברות עיריית קריית אתא

הפרויקט פועל בכל בתי הספר היסודיים בעיר זו השנה השמינית ביוזמת חבר מועצת העיר עופר מועלם ובשיתוף עם מדרשת אורנים. ומשתתפות בו כ- 350 תלמידות. בתכנית משתתפות כ- 400 תלמידות והיא כוללת שלושה מפגשים לאורך השנה, שכל אחד מהם מתקיים בבית ספר אחר. בכל מפגש הבנות מתחלקות לקבוצות מעורבות של כ-20 בנות מבתי ספר שונים ומקיימות סדנאות ופעילויות חווייתיות שונות המועברות על-ידי מדריכה מוסמכת ממדרשת אורנים.

כיום, כשנערה מגיעה לגיל מצוות לרוב האירוע נסוב סביב החגיגות הגרנדיוזיות ופחות על ערכי המסורת והמשמעות של גיל זה ולכן קיימת חשיבות על יצירת מפגש משמעותי בין בנות מרקעים שונים, סביב טקסי בת המצווה תוך שימת דגש על תכנים איכותיים בנושא התבגרות, אחריות והיכרות עם עולם הערכים היהודי.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” קרית אתא היא עיר הטרוגנית הכוללת מגוון רחב של אוכלוסיות מרקעים חברתיים שונים. מכלול זה של תרבויות , חינוך וערכים הוא שיוצר קהילה מגוונת וחמה המסייעת ליצירת חברה תומכת.”

בנאומו פנה ראש העיר לבנות המצווה ואמר כי הוא מקווה שהן ישמשו בכלים שקיבלו במסגרת התכנית ולצד התפתחותן האישית, הן גם ייקחו חלק פעיל  בהפיכת הקהילה בקרית אתא לטובה וערכית יותר.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה