קריית אתא-יום עיון ראשון מסוגו בנושא היערכות לשעת חירום של משטרת ישראל

 

לראשונה נפגשו גורמי החירום של פיקוד העורף, המשטרה , הרשויות המקומיות והמפעלים באזור במטרה ליצור שיתוף פעולה ולבנות תשתית איתנה לעבודה בשעת חירום

השבוע (יום ב’) התקיים בבית יד לבנים בקריית אתא יום עיון ייחודי וראשון מסוגו בנושא שיתוף פעולה בין גורמי הביטחון וההצלה והרשויות בשעת חירום. יום העיון נערך ביוזמת מפקד תחנת זבולון, נצ”מ קובי קרני במטרה לייעל את שיתוף הפעולה, וליצור שפה משותפת אחידה בין גורמי החירום השונים.
יום עיון- שעת חירום 2

יום העיון נערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ, נציגי פיקוד העורף והמשטרה, ביניהם: מפקד נפת מפרץ- אלוף משנה איציק בילט, מת”ח זבולון- נצ”מ קובי קרני, יקל”ר- סגן אלוף אמיר סרי, מפקד נקודת השיטור בקרית אתא- ליאור חן , מנכ”ל העירייה- בני חזן וסמנכ”לית העירייה- יהודית מלכא. בנוסף, השתתפו ביום העיון נציגי שירותי הכבאות וההצלה, נציגי קק”ל  ונציגי החירום של הרשויות המקומיות באזור המפרץ כולל נציגי החירום והקב”טים של המפעלים הסמוכים.

יום העיון כלל הדרכות והרצאות וכן תרגול תרחיש של פגיעת טיל ברחוב הוגו מולר בקרבת ביה”ס “רוגוזין”.

אל”מ איציק בילט מפקד נפת המפרץ מסר כי:” נפת המפרץ הינה הנפה המאתגרת ביותר כאשר קרית אתא מהווה את חוד החנית בנושא זה לאור ההיערכות ההולמת והתרגולים השוטפים. אחד מתפקידי  גורמי הביטחון והרשויות הוא לשמור על התושבים בחירום ולהתכונן בזמן שיגרה במטרה להגביר את החוסן הלאומי ולאפשר למקבלי ההחלטות חופש פעולה.”

ראש העיר ציין בנאומו כי הוא שמח על היוזמה המבורכת של מפקד תחנת זבולון ששם דגש על היערכות נכונה ושיתוף פעולה בין כל הגורמים. לדבריו:” איחוד כל גורמי הביטחון למטרה משותפת של בטחון הציבור מסייעת להיערכות נכונה ולמתן מענה מיטבי לתושבים בזמן חירום. ללא שיתופי הפעולה בין הרשות, הצבא וגורמי החירום וההצלה לא נוכל להתמודד עם תרחישי החירום אשר לצערנו עלולים להתרחש בכל רגע. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה