קריית אתא-מועצת אכיפה עירונית  בסימן קורונה

קריית אתא-מועצת אכיפה עירונית  בסימן קורונה

 

ירידה משמעותית במדדי הפשיעה ושימת דגש על נושא המניעה וההסברה במאבק בהתפשטות הקורונה 

השבוע (יום א’) התכנסה מועצת האכיפה העירונית לשיטור עירוני ולביטחון קהילתי  אשר כללה את ראש העיר -יעקב פרץ, מת”ח זבולון הנכנס- נצ”מ ניר יונה, קצין אג”מ חוף- נצ”מ קובי קרני, מפקד נקודת השיטור בקרית אתא- פקד ליאור חן , מנכל העירייה- בני חזן, סמנכ”לית העירייה- יהודית מלכא, קב”ט העירייה- רועי פשחור ועו”ד אלי ניר חבר מועצת העיר ויו”ר ועדת ביטחון.

במפגש נערכה סקירה של פעילויות האכיפה בעיר בהתאם ליעדים ולמטרות שנקבעו ע”י ראש העיר תוך שימת דגש על התמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת הפעילות תוגברה האכיפה של עטיית מסכות ושמירה על ההנחיות במרחב הציבורי ובבתי העסק בעיר וכן נוספו ניידות וכוח אדם של פקחים ושוטרים, סיורים רגליים והרחבת פעילות סיירת ההורים.

לדברי ראש העיר יעקב פרץ:” אנו רואים את העליה המדאיגה במצב התחלואה בכל רחבי הארץ ואת החלטות ועדת השרים להטיל סגר בשכונות ואזורים שונים. האחריות למניעת הדבקה היא אחריות אישית של כל אחת ואחד מאיתנו ולכן מושם דגש מיוחד על נושא המניעה וההסברה בעיר  שכן רק הקפדה ושמירה על ההנחיות תביא למניעת התפשטות הנגיף ובאופן ישיר לשמירה על בריאות התושבים.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

ע”פ נתוני המשטרה קיימת ירידה משמעותית בהיקף העבירות ובמדדי הפשיעה בעיר הודות לשיתוף פעולה פורה עם בין המשטרה לרשות המאפשר מתן מענה מיידי לאירועים שונים בעיר. לדברי  מת”ח זבולון, נצ”מ ניר יונה:” מודל השיטור העירוני מוכיח את עצמו בכל שנה מחדש ויצר מהפך אמיתי בעיר שהביא לעלייה בתחושת הביטחון האישי של התושבים.”

בפגישה העניק ראש העיר מגן הוקרה למת”ח זבולון היוצא – נצ”מ קובי קרני והודה לו על פועלו ותרומתו הרבה לעיר קרית אתא ולתושביה. 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה