קריית אתא: ראש העיר, יעקב פרץ, כינס את מועצת האכיפה עירונית למטרות לשנת 2022  

קריית אתא: ראש העיר, יעקב פרץ, כינס את מועצת האכיפה עירונית למטרות לשנת 2022  

 

בפגישה הוצגה תכנית העבודה לשנת 2022 הכוללות שימת דגש על מניעת התפשטות נגיף האומיקרון ואכיפת ההנחיות 

ע”פ נתוני המשטרה חלה ירידה משמעותית ועקבית בהיקף העבירות ובמדדי הפשיעה 

השבוע (יום ב’) התכנסה מועצת האכיפה העירונית לשיטור עירוני ולביטחון קהילתי  אשר כללה את ראש העיר -יעקב פרץ, מת”ח זבולון נצ”מ ניר יונה, מפקד נקודת השיטור בקרית אתא- פקד רמי מזרחי, מנכ”ל העירייה בני חזן, סמנכ”לית העירייה- יהודית מלכא, עו”ד אלי ניר חבר מועצת העיר ויו”ר ועדת ביטחון ונאור קאשי מנהל התוכנית לביטחון קהילתי בקרית אתא.
מועצת אכיפה 1

במפגש נערכה סקירה של פעילויות האכיפה בעיר בהתאם ליעדים ולמטרות שנקבעו ע”י ראש העיר תוך שימת דגש על מניעת התפשטות נגיף האומיקרון בעיר. בהתאם לתוכנית העבודה לשנת 2022 יושם דגש על אכיפה של רכב דו גלגלי, אכיפת עבירות תנועה בצירים הראשיים, המשך טיפול בתופעת הוונדליזם וטיפול באיזור התעשייה כולל התקנת מצלמות אכיפה ברחבי העיר.  

בפגישה הציג מפקד נקודת השיטור בקרית אתא- פקד רמי מזרחי את תעודת ההצטיינות בה זכה מערך השיטור העירוני במקום הראשון עם הציון הגבוה ביותר בתחרות של המשרד לביטחון פנים ואת הפרס כספי בשווי 100,000 ₪ לשימוש מערך האכיפה העירוני.

לדברי יעקב פרץ, ראש העיר:” העבודה המשולבת מאפשרת הבנה עמוקה של צרכי העיר ומאפשרת לנו לקדם את המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו ולצמצמם משמעותית את היקף הפשיעה בעיר, תוך שמירה על הסדר הציבורי והעלאת הביטחון האישי של התושבים.”

ע”פ נתוני המשטרה קיימת ירידה משמעותית בהיקף העבירות ובמדדי הפשיעה, כך למשל, קיימת ירידה משמעותית בעבירות התקיפה והוונדליזם בעיר הודות לשיתוף פעולה פורה עם בין המשטרה לרשות המאפשר מתן מענה מיידי לאירועים שונים בעיר. 

לדברי  מת”ח זבולון, נצ”מ ניר יונה:” מודל השיטור העירוני מוכיח את עצמו בכל שנה מחדש הודות לשיתוף פעולה מוצלח בין כל הגורמים ולא בכדי זכה במקום הראשון כמודל שיטור ארצי מצטיין של המשרד לביטחון פנים.  העיר קרית אתא היא העיר הגדולה ביותר ואנו פועלים להקמת תחנת משטרה עצמאית בעיר שתגביר את תחושת הביטחון של התושבים.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה