קריית אתא- שמונה גני ילדים ייפתחו בשנה הקרובה

עיריית קרית אתא נערכת לשנת הלימודים תשע”ח

בעיר מתבצעות עבודות שיפוץ נרחבות במוסדות החינוך בעלות של מיליוני ש”ח

התלמידים יצאו לחופשת הקיץ ובעיריית קרית אתא נערכים לעבודות הפיתוח והשדרוג של מוסדות החינוך בעיר:

מחלקת אחזקה בעירייה מבצעת שיפוץ ושדרוג של גני הילדים הקיימים כהיערכות לקראת שנת הלימודים החדשה. העבודות יכללו: שיפוץ מבנים, עבודות צבע, קירוי ואיטום תיקוני שבילים, שיפוץ שירותים ומטבחים, התקנת ריצוף, מתקנים חדשים, מזגנים, גדרות, החלפה ותיקון של דלתות, משטחי בלימה, דשא סינטטי וסככות הצללה.

ראש העיר יעקב פרץ: השקעה רבה במוסדות החינוך בעיר

ראש העיר יעקב פרץ: השקעה רבה במוסדות החינוך בעיר

לקראת שנת הלימודים תשע”ח ייפתחו 8 גני ילדים חדשים (טרום חובה וחובה): 2 גנים ברחוב פרישמן, 2 גנים ברחוב טרומפלדור, גן ברחוב טשרניחובסקי וגן נוסף בשכונת בית וגן. במקביל, יפתחו 2 גני חב”ד חדשים ברחוב סמטת יאיר. עלות כל גן: כמיליון וחצי ₪. העבודות צפויות להסתיים בסוף חודש אוגוסט לקראת תחילת שנת הלימודים החדשה.

במקביל בונה העירייה בימים אלה בית ספר חדש בשכונת גבעת אלונים שיכלול מגרש ספורט ענק הגובל עם הרחוב הראשי – דוכיפת, גינה ציבורית, אולם ספורט מאובזר וחדשני ושבילים להולכי רגל ולאופניים. המבנה יתפרש על שטח של 3500 מ”ר על פני שתי קומות ויכלול כ- 20 כיתות לימוד. בית הספר יפתח לתושבי השכונה לקראת שנת הלימודים תשע”ט. עלות הפרויקט: כ- 30 מיליון ₪.

ראש עיריית קרית אתא: “בנייה ושדרוג של מוסדות חינוך ברחבי העיר הינה תוצאה ישירה של הגירה החיובית רחבת היקף של תושבים חדשים לקרית אתא במהלך השנים האחרונות. אנו מחויבים להעניק לתושבינו שירות ברמה גבוהה ביותר ולילדינו את החינוך הטוב ביותר ולכן אנו משקיעים בבנייתם של בתי ספר חדשים ובשיפוצם של בתי ספר קיימים במטרה

להעניק לילדי העיר את מירב הכלים להצלחתם. מבחינתנו- השקעה בחינוך היא השקעה ישירה באיכות חייהם של תושבי העיר.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה