קריית ביאליק: העבודות להארכת טיילת שמעון פרס בעיצומן

קריית ביאליק: העבודות להארכת טיילת שמעון פרס בעיצומן

מאז הקמתה של טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה) הפך המקום למועדף על תושבי קריית ביאליק והסביבה. בימים אלו נמצאות בעיצומן העבודות להארכת הטיילת, במהלכן יחובר הקטע בין גשר העמקים לנקודה הדרומית ביותר בתחום השיפוט של עיריית קריית ביאליק. הטיילת תוארך ב-600 מטרים  מה שיאפשר להולכי הרגל ורוכבי האופניים לחצות את העיר מכיכר רבין עד שכונת ביאליק דרום לאורך המסלול המקסים בחיק הטבע  וללא מפגש עם הכבישים.
פוארה2 20211129_131130

במהלך העבודות של שלב ג’ הוסט במעט מסלולו של נחל הגדורה בכדי ליצור תמונת הנחל הטבעי ולא תעלת מיים כפי שהיה נראה בעבר. לאורך המסלול נבנו טרסות ופינות ישיבה ומרגוע, הותקנה תאורת לדים חסכונית ומודרנית ונבנה מסלול לרוכבי אופניים והולכי רגל מבטון שיאפשר עמידות לאורך זמן לתנועות הקרקע וימנע היווצרות הסדקים.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, סייר במקום יחד עם מהנדס העיר, איגור שמינוביץ, בכדי להתרשם מקרוב מקצב העבודה וקיבל עדכון מנציגי רשות ניקוז נחל קישון האחראים על ביצוע הפרויקט.

ראש העיר אלי דוקורסקי: “טיילת הגדורה היא פינת חמד של ממש המשרתת אלפי צועדים מידי יום הנהנים ממסלול קסום בחיק הטבע. השלב האחרון שכולו יהיה לאורך הנחל עם הצמחייה המרהיבה הוא ללא ספק תוספת נכבדת למסלולי רכיבת אופניים והליכה בעיר. “.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה