קריית ביאליק-מאות מיליוני שקלים הושקעו בתחום המוגבלות

קריית ביאליק-מאות מיליוני שקלים הושקעו בתחום המוגבלות

 

קרן שלם השקיעה מאות מיליוני שקלים בעשור האחרון בתחום המוגבלות

קרן שלם בראשות ראש עיריית קריית ביאליק ,אלי דוקורסקי , השקיעה בעשור האחרון כ-170 מיליון שקלים בפרויקטים לבניית מוסדות שונים ברחבי המדינה עבור אנשים עם מוגבלות שכלית- התפתחותית.

עיקר הסיוע ניתן עבור מרכזי יום למבוגרים וכלל בינוי, הרחבה, טיפוח חצרות, רכישת ציוד ועוד.

בין השאר משקיעה הקרן בבניית מעונות יום שיקומיים, דיור מוגן בקהילה למתבגרים, הוסטלים ותעסוקה עבור אנשים בעלי מוגבלות ומרכזי יום למזדקנים.

קרן שלם הינה קרן של מרכז השלטון המקומי ומשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים המסייעת כבר למעלה מ- 30 שנה בייעוץ מקצועי ובמענקים כספיים לכל הרשויות המקומיות והאזוריות, כדי לפתח שירותים בקהילה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש”ה).
במועצות האזוריות ובפריפריה החברתית והגיאוגרפית מסייעת הקרן למיזמים רב נכותיים שאינם מיועדים או כוללים אנשים עם מש”ה בלבד.
image001 (1)

יושב ראש הקרן וראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: “קרן שלם היא גורם לא ביורוקרטי שמעניקה פתרונות לכל המגזרים בכל הארץ עבור אנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית בעיקר.

בימים אלו פרסמנו כל קורא בשיתוף עם הביטוח לאומי ומשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים עבור פיתוח והרחבה של מרכזי יום לאנשים עם מוגבלות ברמת תפקוד טיפולית וסיעודית בגובה של 35 מיליון ₪.״

הקול קורא יאפשר לרשויות המקומיות להרחיב את התמיכה עבור האנשים עם מוגבלות הפוקדים את מרכזי היום. לנוכח הגידול הניכר במספר האנשים הזקוקים לשירותים

של מסגרת יומית בקהילה, הוחלט לאגום משאבים בכדי לשלב אנשים במרמת תפקוד נמוכה ואנשים מזדקנים בקהילה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה