ראש העיר אלי דוקורסקי קיים מפגש עם ועדי הורים והנהגת הורים יישובית

ראש העיר אלי דוקורסקי קיים מפגש עם ועדי הורים והנהגת הורים יישובית

אמש,יום א’, קיים ראש העיר, אלי דוקורסקי, מפגש עם ועדי הורים של בתי הספר והנהגת ההורים, מפגש שהפך למסורת.
במפגש השתתפו נציגי ועדי הורים של כלל בתי הספר בעיר.
במפגשים אלו  נדונות סוגיות אקטואליות העומדות על סדר היום במערכת החינוך.
במפגש הנוכחי  הוצג מסמך פרי עמלה של הוועדה שכללה את נציגי ההורים ואנשי החינוך בדרכי הפעולה להתמודדות עם תופעת השיימינג, אלימות ובריונות ברשת ובקבוצות וואטסאפ . הוועדה שניסחה את המסמך הציעה דרכי פעולה מעשיות וביניהן:
הקמת סיירת הורים וילדים למניעת בריונות ברשת, הפעלת ועדת גישור ומשמעת שתכלול נציגים מוועדי הורים, נציגי מערכת החינוך והעיריה. במסגרת הפעילות יעברו חברי הוועדה קורס גישור בכדי להוביל את השינוי.
תמונה 1

כמו כן, התבקשו בתי הספר  להציג את מדיניותם להתמודדות עם תופעת האלימות .
מנהל אגף החינוך, עמי ראובן, הציג את הישגי מערכת החינוך האחרונים בקריית ביאליק כולל זכיית שני בתי ספר בפרס חינוך מחוזי ואת כיווני ההתפתחות של המערכת בשכונות החדשות: הקמת מרכז חינוך על פי מודל טרכטנברג, גני ילדים, מעונות יום ותיכון חדש.

ראובן ציין, כי קריית ביאליק שעד לפני עשור כיכבה ברשימת הערים ה”זקנות ” במדינה, שינתה את  המגמה וכעת מדי שנה מצטרפים למערכת החינוך גני ילדים חדשים המצביעים על גידול באוכלוסייה הצעירה.
במפגש השתתף סגן מנהל המחוז של משרד החינוך חיים יעקב שהציג בפני הוועדים את נושא תשלומי ההורים , תוכניות לימוד נוספות (תל”ן) ומעורבות הורית ללא התערבות.

ראש העיר , אלי דוקורסקי, הודה להנהגת ההורים על שיתוף הפעולה המלא, על נכונותם להשקיע שעות רבות בהתנדבות למען בתי הספר ובירך את היו”רים החדשים שנבחרו השנה.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה