שדרוג טכנולוגי לתושבי ביאליק
במסגרת הפיכתה של קריית ביאליק לעיר חכמה, מפעיל המוקד העירוני שני יישומים המאפשרים לייעל את זמן התגובה והטיפול בפניות התושבים ובמפגעים: אפליקציית “קריית ביאליק” לטלפונים חכמים ושימוש בווטסאפ במספר טלפון ייעודי.
מדובר באפשרות לדווח למוקד העירוני ע”י שליחת תמונה או וידאו של המפגע ובכך לאפשר לעובדי הרשות לאתר את מיקומו המדויק של המפגע ולקצר את זמן התגובה.
בעבר התושב המתקשר תיאר במילים את המפגע ומיקומו, עבדי הרשות שהגיעו למקום המתואר לא תמיד הצליחו לאתר את המפגע ואם התושב לא היה זמין, הטיפול נדחה למועד מאוחר יותר.
מדובר באפשרות לדווח למוקד העירוני ע”י שליחת תמונה או וידאו של המפגע ובכך לאפשר לעובדי הרשות לאתר את מיקומו המדויק של המפגע ולקצר את זמן התגובה.
בעבר התושב המתקשר תיאר במילים את המפגע ומיקומו, עבדי הרשות שהגיעו למקום המתואר לא תמיד הצליחו לאתר את המפגע ואם התושב לא היה זמין, הטיפול נדחה למועד מאוחר יותר.
ראש העיר, אלי דוקורסקי:” אני קורא לתושבים להיות בקשר רציף עם העירייה בדרך הקלה של נגיעה במסך. תהיו שותפים מלאים למאמצינו לשפר את חזות פני העיר ואת יעילות השירות”.
אפליקציית “קריית ביאליק” ניתנת להורדה במכשירי אייפון ואנדרואיד
והווטסאפ של המוקד העירוני במספר: 052-8899899
אזור קבצים מצורפים
השאר תגובה