שדרות דגניה-אחד מכל שלושה תושבים חולה בסרטן

נתון מחריד זה נחשף לאחרונה בכנס שהתקיים בקריית חיים
יו”ר ועד קריית חיים טוען כי לא יכול להיות שחיי אדם הינם הפקרות וכי בכל בית שלישי ברחוב פוקדת מחלת הסרטן 
****
מאות תושבי חיפה והקריות הגיעו אתמול (שבת) לכנס חירום להצלת מפרץ חיפה, שהתקיים בקריית חיים בהשתתפות ח”כ יעל כהן פארן. למרות שלהפגנות מגיעים מעט אנשים והציבור כבר הפך להיות אדיש למצב, הגיעו לכנס פעילי רוב המפלגות כדי לשמוע איך אפשר לעשות שינוי ולפתור את בעיית זיהום האוויר במפרץ חיפה. יו”ר ועד קרית חיים איציק פיטרמן אמר כי בכל בית שלישי ברחוב דגניה יש חולי סרטן.
****
פארן: “לא סופרים את תושבי מפרץ חיפה, אנחנו חייבים לחבור יחד, לצאת לרחובות ולחולל שינוי. זוהי התחלה של עשייה משותפת יחד עם הארגונים. צריכים להתארגן עד שהאדמה תרעד. הצעת החוק שלי, ‘תכנית חירום להבראת מפרץ חיפה’ נפלה במליאה, אך תעלה שוב בעוד חצי שנה ביחד עם קמפיין משותף. המצב היום שלא עושים מספיק והיד רכה עם המפעלים. לא רוצים לחשוף באמת מה קורה בזמן שמבדיקה עדכנית של הועד של קריית חיים בכל בית שלישי יש חולה סרטן בשדרות דגניה, הצמודות למיכלי תש״ן בקריית חיים”.
****
כמעט לכל אחד מתושבי הרחוב הסמוך לחוות המכלים שפגשנו יש קרוב משפחה מדרגה ראשונה או שכן שחלה בסרטן. תושב מודאג שבחר להישאר בעילום שם טוען: “המצב הנורא הזה של לחיות בקריית חיים ולקבל סרטן ידוע לכולם במשך שנים. כולם באים לצלם פה כתבות, פוליטיקאים באים לפזר הבטחות ואנחנו נשארים עם הזיהום ועם הסרטן. אין לנו כסף לעבור דירה. אני מפחד. יום אחד הסרטן יגיע גם אליי”. 

 

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה