שיעורים פרטיים לתלמידי קרית אתא בחינם

שיעורים פרטיים לתלמידי קרית אתא בחינם

עיריית קרית אתא תממן עבור תלמידי העיר את מיזם YSCHOOL המאפשר צפייה בתכני תכנית הלימודים והכנה לבגרות בכל המקצועות

עיריית קרית אתא תפעיל את מיזם YSCHOOL  במסגרתו יקבלו תלמידי בתי הספר התיכוניים בקרית אתא מכיתה ז’ עד י”ב שיעורים פרטיים מקוונים ללא עלות. פלטפורמת הלימודים כוללת אלפי סרטונים ללמידה בכל הרמות לבגרות ובכלל במקצועות: לשון, מתמטיקה, אנגלית, תנ”ך, היסטוריה, גאוגרפיה, כימיה, כלכלה ואזרחות, הכנה לפסיכומטרי ומבואות למקצועות הניהול באקדמיה.

מיזם YSCHOOL מציע ספריית ענק הכוללת אלפי סרטוני וידאו מגוונים של תחומי הידע ומקצועות הלימוד לבגרויות, אקדמיה ופסיכומטרי. סרטונים אלו נועדו לשימושם של תלמידים הזקוקים לעזרה או להתקדמות בחומר הלימוד וידם אינה משגת מסיבות כלכליות, גיאוגרפיות, חברתיות או אחרות. כל סרטון מוגש בטכנולוגיה מתקדמת, אינטראקטיבית עם צוות הכולל את מיטב המורים בישראל.

נושאי הלימוד מועברים בצורה מקצועית ועניינית, המותאמת לתוכנית הלימוד של משרד החינוך.  כל תלמיד, בכל מקום ובכל זמן, יכול לצפות בשיעורים און ליין באמצעות המחשב, הטאבלט או הנייד במהירות, בנוחות ובקצב האישי שלו.

האתר מאפשר, לצפות בשפע חסר תקדים של סרטוני לימוד שיקלו באופן יסודי על תהליך הלמידה ע”י שיעורי וידיאו קצרים וממוקדים בני 10 דקות שהצפייה בהם יעילה מאוד מבחינה לימודית, ומאפשרת קליטה אפקטיבית יותר של החומר לעומת לימוד אותו נושא בכיתה, בסביבה שעלולה להיות לעיתים רועשת וגדושת הפרעות.

????????????????????????????????????

 

בצד ספריית השיעורים המצולמים יאפשר האתר לקבל גם שיעורים פרטיים, ממורה חי, אונליין. השיעור יתנהל על-גבי המחשב הפרטי של התלמיד, באמצעות מצלמת רשת ופלטפורמה דיגיטלית משוכללת המאפשרת קשר מלא מורה-תלמיד באון-ליין. האתר מציג מערכת שיעורים שממנה התלמיד יכול לבחור את המורה המתאים לו, את השעה המתאימה וכמובן את נושא השיעור.

ההצטרפות לתכנית כרוכה בתשלום כאשר העלות עומדת על 250 ₪ לתלמיד (באופן פרטי). ועדת ההיגוי הכוללת את מנהלי התיכונים המליצה ואישרה את התוכנית והעירייה החליטה לממן את המיזם מתקציב העירייה במטרה להקל כלכלית על ההורים והתלמידים.

מעיריית קרית אתא נמסר כי ההתחברות למיזם האינטרנטי המהפכני הינו חלק ממהפכת התקשוב שמובילה מערכת החינוך בקרית אתא הכוללת בין היתר כיתות חכמות, כיתה דיגיטלית, מחשבים ניידים למורים ולתלמידים, תשתיות תקשוב מתקדמות בבתי הספר ובגני הילדים, אתר “סיסמה לכל תלמיד” ועוד.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” פרויקט השיעורים המקוונים יוצר עבור תלמידי העיר פלטפורמה חינוכית יעילה המדברת בשפתם ומותאמת לעידן החדש. אנו שמחים להעניק לתלמידי העיר כלי נוסף ללמידה משמעותית ואפקטיבית המובילה לעלייה בהישגים הלימודיים. מדובר בבשורה אמיתית הן לתלמידים והן להורים ובחיסכון משמעותי של העול הכספי הכרוך במימון שיעורים פרטיים”.        

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה