שלב שני בבניית בית הספר החדש “גבעת אלונים”

שלב שני בבניית בית הספר החדש “גבעת אלונים”

שלב שני בבניית בית הספר החדש “גבעת אלונים”

עלות: 6.5 מיליון ₪ 

עיריית קרית אתא החלה בעבודות התשתית של שלב ב’ בבניית ביה”ס אלונים בשכונת גבעת אלונים. 

בית הספר “גבעת אלונים” הינו בית ספר צומח כאשר בשלב הראשון נבנו בו  2 כיתות גן (חטיבה צעירה) ו- 5 כיתות לימוד בעלות של 13 מיליון ₪. בנוסף לכיתות הלימוד וחדרי המורים והמנהלה כולל בית הספר גם ספריה, כיתות פרטניות, שירותים , מרחבים מוגנים, מעבדה , חצר ומגרש ספורט עם מתקנים שונים.

DCIM101MEDIADJI_0216.JPG

DCIM101MEDIADJI_0216.JPG

 

בנוסף, השנה, נחנך גם אולם ספורט חדש בעלות של  כ- 10 מיליון ₪. האולם בגודל 1200 מ”ר מונגש לבעלי מוגבלויות וכולל יציע ל- 250 איש. 

שלב ב’ בעבודות התשתית בביה”ס כולל בנייה של תוספת 5 כיתות לימוד וכיתות ספח בשטח של כ- 750 מ’ ובעלות של כ- 6.5 מיליון ₪. 

סה”כ שטח ביה”ס מתפרש על שטח של 3500 מ”ר על פני שתי קומות ונבנה בסטנדרטים גבוהים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית כולל שימת דגש על בנייה ירוקה ויישום עקרונות ידידותיים לסביבה. בית הספר תוכנן על פי תפיסות חדשניות המאפשרות שימוש גמיש והתאמה לצרכים משתנים בכל מרחבי המבנה וחצרות בית-הספר. 

מעיריית קרית אתא נמסר: ” מערכת החינוך בעיר נמצאת בראש סדר העדיפויות והיא זוכה לחלק הארי מתקציב העירייה מתוך תפיסת עולם כי החינוך הוא הגורם המרכזי בקביעת איכות החיים בעיר. בית הספר נבנה בסטנדרטים גבוהים ומלבד היותו חלון ראווה למוסד חינוך מתקדם וחדשני , הוא בסופו של יום בית חינוך לידע ולערכים לילדי השכונה. אין ספק כי בית ספר יהפוך למוביל בהצבת סטנדרטים חדשים למצוינות בחינוך ויהפוך את בוגריו למקור גאווה לעיר קרית אתא.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה