שלוש שנות מאסר לתושב מוצקין שהונה נשים

בש

שלוש שנות מאסר לתושב קריית מוצקין שהתחזה לקצין בשייטת וגנב מנשים
בית משפט השלום בבאר שבע גזר במסגרת הסדר טיעון 37 חודשי מאסר על רותם מזרחי, תושב קריית מוצקין כבן 36, שהורשע בקבלת דבר במרמה וגניבה.
מזרחי התחזה לקצין בשייטת, יצר קשר אינטימי עם נשים והשתמש בקשר זה כדי לגנוב מהן כסף ודברים נוספים.
זרחי השתמש בשיטה קבועה שעבדה על עשרות נשים בשנים האחרונות. הוא היה מציג את עצמו כלוחם בשייטת 13 שצפוי לעבור לעבודה נחשקת במשרד הביטחון. הוא מספר לנשים עמן הוא נפגש סיפורים קורעי לב אודות אביו ואחותו שלקו במחלת הסרטן, דבר שגורם להן להתקרב אליו, לנהל עמו מערכת יחסים רומנטית עד אשר הן מגלות שהוא רימה אותן ואף גנב להן ולמשפחותיהן סכומי כסף.
עו”ד גיל באיער, שייצג את רותם מזרחי בהליכים המשפטיים כנגדו, מסר בשנת 2015 לאתר מאקו: ״הצטערתי לשמוע שרותם חשוד בביצוע עבירות מרמה ורכוש ולבי יוצא לקורבנות מעשיו. להבדיל ממקרים רבים אחרים, בהם גברים התחזו לטייסים וליוצאי שייטת כדי להוציא במרמה מנשים עשרות ומאות אלפי שקלים, רותם אינו עבריין מרמה מתוחכם המנסה לצבור רכוש רב אלא פועל מתוך מצוקה נפשית עמוקה. למיטב הבנתי, רותם זקוק לטיפול נפשי ארוך טווח. ביקשתי לשלבו בטיפול כזה, במהלך מעצרו בשנת 2013, אך ביהמ״ש סירב לאפשר זאת. אני חושש כי כל עוד לא יאפשרו לרותם לעבור טיפול מתאים, לא תהיה לו יכולת של ממש להימנע מביצוע מעשיו. ושוב, לבי יוצא אל הבחורות שנפגעו ממעשיו״.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה