תושב ביאליק הציל סבתא ל-13 ממלתעות כלב הבול-טרייר

גיא ייני, ראש צוות נהגי רכבת ישראל בצפון ותושב קריית ביאליק, הציל את חייה של תושבת העיר שהותקפה על ידי כלב בול טרייר
ראש העיר, אלי דוקורסקי, זימן את גיא וביקש להודות לו: “אתה גאווה לעיר ולגבות ישראל. אומץ לבך והתושייה שהפגנת הצילו את חייה של סבתא ל-13 נכדים, גם היא תושבת עירינו”
image001 (1)
 ראש העיר, אלי דוקורסקי ביקש להביע את הערכתו לגיא ייני, תושב קריית ביאליק ועובד רכבת ישראל שהציל את חייה של תושבת העיר. הוא הזמין את גיא ללשכתו בכדי להודות לו באופן אישי ולשמוע ממקור ראשון על המקרה.
גיא ייני, מנהל צוות נהגי רכבת ישראל בצפון, תיאר באוזניו של ראש העיר את האירוע שהתרחש בצהרי היום בקריית חיים ברחוב ששת הימים: “הייתי בדרכי לרכבי שחנה בסביבת תחנת הרכבת בעיר . לפתע הבחנתי בכלב מסוג בול טרייר שהוגדר על ידי רשויות החוק כמסוכן, תוקף אישה, מפיל אותה מרגליה, נתלה על צווארה ונושך אותה. האישה דיממה וזעקה לעזרה. הכלב הענק נצמד לצווארה והמשיך לתקוף את הגברת המבוגרת בעוצמה ובברוטאליות . הכלב היה ללא בעלים ולא הרפה מהגברת למרות ניסיונותיי “, הוסיף גיא. “היה ברור לי שאני חייב לעשות מעשה. ברכבת ישראל השרות והדאגה לנוסעים מעל לכל – ברכבת, בתחנה, ובסביבתה.  ניסיתי בכל דרך להפריד בין הכלב לגברת, אולם זה היה כמעט בלתי אפשרי.  בשלב מסויים הצלחתי להפריד בינהם וצעקתי לגברת שתברח. היא הייתה כבר תשושה ובכוחותיה האחרונים עלתה על מכסה מנוע של רכב שחנה במקום. תפסתי את הכלב הטורף ברצועה מאולתרת וקשרתי אותו לעמוד התמרור שהיה במקום . היה לי ברור לחלוטין שהצלת הגברת משיניי הכלב היא מטרה שהצדיקה כל מאמץ. לא חשבתי פעמיים ואם הייתי חושב – הייתי עושה בדיוק אותו הדבר.”

כלב הבול טרייר שנקשר לעמוד

כלב הבול טרייר שנקשר לעמוד

 ראש העיר, אלי דוקורסקי הביע את הערכתו העמוקה: “אתה גאווה לעיר. אני נפעם מאומץ לבך והתושייה שהפגנת. הכלב הטורף יכל לתקוף גם אותך. למרות זאת רצת להגיש עזרה ורק בזכותך חייה של האישה ניצלו”. דוקורסקי העניק לגיא ייני שי והודה לו על המעשה האמיץ.
דר’ דוד דדיה, וטרינר הרשות, הסביר כי בול טרייר הוא אחד מ 8 גזעים אשר הוגדרו על ידי רשויות החוק כמסוכנים ודורשים מבעליהם תנאי אחזקה מיוחדים, כגון: ליווי הכלב ברבים אך ורק באמצעות רצועה וזמם, ליווי על ידי מבוגר מעל גיל 18 בלבד, דרישה לעיקור וסירוס ואחזקה ברישיון בלבד. כיוון שהאירוע התרחש בקריית חיים, הכלב הועבר להסגר לעיריית חיפה. דר’ דדיה פונה לכל התושבים ומבקש לדווח למוקד העירוני במידה ונתקלים ברחוב בכלב מסוכן כגון רוטוויילר , אמסטף, פיטבול או בול טרייר שמשוטטים לבדם או בעליהם לא נשמעים להוראות החוק.

תמונות: ראש העיר, אלי דוקורסקי מעניק שי לגיא ייני

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה