תלמידי קריית החינוך אורט קריית ביאליק זכו במקום הראשון בתחרות הארצית של משרד החוץ “שגרירי העתיד”

תלמידי קריית החינוך אורט קריית ביאליק זכו במקום הראשון בתחרות הארצית של משרד החוץ “שגרירי העתיד”

אמש (17.03.24) התקיים שלב הגמר של התחרות הארצית של משרד החוץ  ״שגרירי העתיד״. קבוצת תלמידים מאורט קריית ביאליק זכתה במקום הראשון .

מדובר בפרויקט, פרי יוזמתו של משרד החוץ  – קורס יוקרתי אשר מכשיר את בני הנוער להצטרף לדור העתיד של הדיפלומטיה הישראלית ולקבל כלים להתמודדות הסברתית ברשתות החברתיות.

הקורס הייחודי שהופעל על ידי אגף לדיפלומטיה ציבורית במשרד החוץ בהובלת מכון יעדים, מעודד בנות ובני נוער ליזמות, לפיתוח חדשנות וקידום יעדי ההסברה הישראלית בחו”ל.
IMG-20240317-WA0089

במהלך הקורס היה על התלמידים לפתח יוזמות הסברתיות שהוגשו לחבר השופטים. קריית החינוך אורט קריית ביאליק נבחרה מתוך 15 היוזמות הסופיות שעלו לגמר אשר נבחרו ע”י ועדת שיפוט מקצועית בראשות דן אוריין, מנהל המחלקה לדיפלומטיה ציבורית במשרד החוץ, ובהשתתפות נציגי משרד החוץ, מרכז השלטון המקומי ומכון יעדים.

אירוע הגמר התקיים במעמד שר החוץ, ישראל כץ, ובהשתתפות נציגי משרד החוץ, ראשי רשויות  מקומיות ובעלי תפקידים מובילים ברשויות המקומיות.

היוזמה שנבחרה לייצג את אורט קריית ביאליק היה פרויקט משקפי VR, המיזם שמדמה באמצעות משקפי המציאות המדומה שלושה אירועים: מסיבת הנובה, החטיפות בבסיסים הצה״ליים והזוועות ביישובי עוטף עזה. המעבר בין אירוע לאירוע  נבנה דרך מנהרות החמאס אשר מדמות את חוויית החטופים בשבי.

שר החוץ, ישראל כץ : “שמחתי להיות נוכח בסיום פרויקט “שגרירי העתיד” של משרד החוץ. פגשתי עשרות בנות ובני נוער מוכשרים מכל רחבי הארץ. בעת הזו במיוחד, אנו זקוקים לכל אחד ואחת מהם למערכה ההסברתית שאנחנו מובילים כדי לגייס אלינו את דעת הקהל העולמית”.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי , בירך את התלמידים: ” אתם מהווים מכפיל כח משמעותי במאמץ ההסברתי הלאומי. אתם החלוצים של משרד החוץ בתחום זה. אני גאה בכם ומודה לרמי פורת, מנהל קריית בחינוך אורט קריית ביאליק ולירין פרנק, שהובילה את הפרויקט. אני משוכנע כי הכלים והמיומנויות שרכשתם במהלך הקורס יסייעו לכם לקחת חלק פעיל במאבק ההסברתי של המדינה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה