קריית אתא-החל השלב האחרון בפרויקט הסדרת רחוב התעשייה

קריית אתא-החל השלב האחרון בפרויקט הסדרת רחוב התעשייה

החל השלב האחרון בפרויקט הסדרת רחוב התעשייה

העבודות כוללות את סלילת המסלול הדרומי כולל כיכרות תנועה חדשים 

עלות הפרויקט: כ- 50 מיליון ₪ 

בימים אלה החלה עיריית קרית אתא בשיתוף עם משרד התחבורה ויפה נוף את השלב האחרון בעבודות התשתית הנרחבות ברחוב התעשייה (כולל חיבור לכביש עוקף קריות וצומת ל”ט).

שלב זה כולל את סלילת המסלול הדרומי עבורו יבוצעו הסדרי תנועה חדשים על פיהם הכניסה תיהיה דרך צומת עיר גנים (צומת זבולון- תעשייה) ויציאה דרך כביש 772 א’. בנוסף, העבודות כוללות בניית 2 כיכרות תנועה בצומת שלמה בן יוסף,  772 א’ והמעפילים במטרה להגביר את הבטיחות במקום ולווסת את התנועה. העבודות כוללות גם את הסדרת המדרכות ומעברי החצייה והתקנת מערכת תאורה חדשה. לאורך השטחים הציבוריים יתבצע פיתוח נופי נרחב.

צילום: דוברות עיריית קריית אתא

צילום: דוברות עיריית קריית אתא

 

במסגרת הפרוייקט מבוצע שיפוץ נרחב של הכביש לרוחב של כ- 40 מ’ כדי להופכו לכביש דו נתיבי ודו מסלולי הכולל הפרדה רחבה ובטיחותית לאורך כל הרחוב. העבודות ברחוב מתבצעות בהמשך לעבודות הפיתוח שנעשו בדרך חיפה, כביש 772, כביש 772א’ ורחוב הירדן אשר סוגרים למעשה את כל מערך הכבישים המובילים לצומת 772- התעשייה- זבולון (צומת דשנים). עלות הפרויקט: כ- 50 מיליון ₪.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” אזור התעשייה הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי הודות לכניסת יזמים ומשקיעים חדשים לאזור כך שהשקעה באזור זה הינה חיונית להמשך פיתוחה של העיר. מערך התשתיות בעיר שינה את פניו מתוך ההנחה כי פיתוח צירי תחבורה ראשיים יביאו לפיתוח העיר והאזור כולו ויהפכו את קרית אתא לזמינה ונגישה, תוך ניצול הפוטנציאל המרבי שלה. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה