צעירי ביאליק ייהנו מקורס פסיכומטרי בעלות של 500 ש”ח בלבד

צעירי ביאליק ייהנו מקורס פסיכומטרי בעלות של 500 ש”ח בלבד

קריית ביאליק עם הפנים לעתיד: בפעם השנייה יוצא לדרך קורס הכנה לפסיכומטרי ב-500 ₪ לצעירי העיר

ראש העיר אלי דוקורסקי: “לאחר הצלחת המחזור הראשון ולאור הביקוש הגדול, החלטנו להעמיד לתושבי העיר קורס הכנה לפסיכומטרי נוסף”.

עיריית קריית ביאליק יצאה בפעם השניה בפרסום נרחב של מיזם חברתי המציע קורס הכנה לפסיכומטרי לתושבי העיר במחיר סמלי של 500 ₪. לפני מספר שבועות הסתיים המחזור הראשון של הקורס אותו סיימו כ- 30 משתתפים וניגשו בסוף דצמבר למבחן פסיכומטרי המאפשר את כניסתם למוסדות להשכלה גבוהה.
כידוע, בימינו תעודת בגרות שהייתה פעם תנאי סף לקבלה למקום עבודה כבר אינה מספקת, רף הדרישות במקומות עבודה רבים עלה ומצריך תואר ראשון לפחות.

בכדי להתקבל ללימודים הגבוהים, נדרשים המועמדים לעבור מבחן פסיכומטרי, מבחן ייעודי הבודק את הכישורים והמיומנויות של המועמדים. בכדי לעמוד בהצלחה במבחן זה יש להתכונן היטב לסגנון השאלות המצריכות מענה בזמן מוגבל.
קורסי הכנה לפסיכומטרי שהפכו לפופולריים בקרב הצעירים בעשורים האחרונים עולים כ- 10,000 ₪. בכדי לאפשר שוויון הזדמנויות החליטה עיריית קריית ביאליק לאפשר את הסיוע בהכנה למבחן פסיכומטרי גם לאלו שידם אינה משגת. עיריית ביאליק מציעה השתתפות בקורס הכנה לפסיכומטרי בעלות סמלית של 500 ₪ בלבד, כאשר הרשות המקומית ומפעל הפיס מסבסדים את שאר עלות הקורס.
image001 (7)

המחזור השני של הקורס יפתח ב-14 לינואר במתכונת של למידה מרחוק באמצעות הזום. הלימודים יימשכו כ-3 חודשים ויכללו לימוד פרונטלי, מבחני סימולציה ומרתון לחיזוק ותרגול החומר הנלמד.
ראש העיר, אלי דוקורסקי:” בכוונתנו לתת הזדמנות שווה לכל בנות ובני העיר ולאפשר להם להגיע לספסל הלימודים באקדמיה אשר במקרים רבים קובע את עתידם”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה