בניגוד לשמועות,תופעת הליצנים לא הגיעה לקריות

תופעת הליצנים שמטרידה את ילדי ישראל ואת הוריהם לא הגיעה לקריות כפי שנטען

אמש,ארבעה נערים בני 16 עם מסיכות ליצן נתפסו בפארק הזיכרון בראשל”צ. תושבים עצרו ניידת שסיירה סמוך לפארק וסיפור שיש ליצן שמפחיד אנשים בגן.

אם מקרה הנערים שהתחפשו לליצנים והפחידו בשבוע שעבר תושבים בעפולה הפך לתופעה שהתפרסה ברחבי הארץ או שמא התופעה התפשטה רק ברשת החברתית?
זו השאלה שמטרידה בימים האחרונים את המשטרה שמקבלת קריאות בערים שונות ברחבי הארץ
אולם לא מצליחה לאתר אירועים בשטח למעט בדימונה, שם עיכבו בלשי מחלק הנוער של התחנה ארבעה קטינים מתחת לגיל 12 שטענו בחקירתם כי ברגע של שעמום החליטו להפחיד עוברים ושבים.

המסיכה שנתפסה אצל ארבעת הנערים ברשל"צ

המסיכה שנתפסה אצל ארבעת הנערים ברשל”צ

 

בקריות טרם נשמעה הגעת התופעה המדוברת,אולם בקבוצות הוואטספ השונות ואף בפייסבוק עולים סרטונים מידי יום שליצנים נראו לכאורה ברחבי הקריות, אולם מבדיקה מול המשטרה ומוקדים עירוניים,לא נצפו אירועים מסוג זה.
בכל מקרה, הגדיל לעשות ראש עיריית באר שבע,שם התופעה מתברר רחבה יותר כשיצא בהצהרה רשמית בנושא:
“בוקר טוב לתלמידים שלנו ולהורים. אתמול, עד שעת לילה מאוחרת עסקנו יחד עם מפקד תחנת משטרת ישראל וצוותו, בתופעת ה״ליצנים״, שנפוצה לאחרונה ברחבי הארץ. מדובר בבדיחה עצובה ומסוכנת מאוד! מי שלוקח חלק בדבר החולני הזה, מסכן גם את עצמו וגם את התושבים. עלול להיות לכך מחיר כבד מאוד (פלילי). אנחנו והמשטרה ננהג באפס סובלנות כלפי התופעה החמורה הזו. לא חסרות לנו בעיות והתמודדויות במדינה, לכן אני מצפה מה״ליצנים״ להתעשת במהרה ולהתנהג בבגרות ובאחריות.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה