הקרייתיות מוצקין ואתא ינסו לשמור על רצף הניצחונות

הקרייתיות מוצקין ואתא ינסו לשמור על רצף הניצחונות

מכבי הוד השרון – מכבי קרית מוצקין (עתידים, 19:30)

רצף ההפסדים של מכבי הוד השרון גרם לצוות המקצועי לבצע שינוי ומי ששילם את המחיר הוא סמי איגר. על אף כמות הנקודות הגדולה שמיקמה אותו בראש טבלת הנקודות, שחקנים בקבוצה לא היו מרוצים מכמות הזריקות הגדולה שלקח ומכך שלא שיתף אותם. בהוד השרון כבר סיכמו עם פול דילייני, אבל לא הגיעו להסכמה עם סמי איגר לגבי פיצוי המגיע לו והוא צפוי לשחק גם השבוע.

לוח המשחקים המשונה של מכבי קרית מוצקין משחק לטובתה כרגע. אחרי שלא שיחקה שבועיים מאז הניצחון בכפ”ס, הגיעה קרית מוצקין למשחק נגד מכבי חיפה ואחרי שלושה רבעים לא טובים הצליחה לנצח בזכות רבע אחרון נהדר של 31 נקודות. עוד חמישה משחקים צפויה לשחק קרית מוצקין במהלך חודש דצמבר, וזאת לאור הדחיות הרבות. בקבוצה היו מרוצים מכמות הקהל שהגיע למשחק הביתי האחרון ויקוו להמשכיות בנושא בתקופה הקרובה.

ולשכנה מקריית אתא
עירוני קרית אתא – הפועל עפולה (רמז, 19:00)

עירוני קרית אתא למדה בשבועיים האחרונים עד כמה הפכפך הוא משחק הכדורסל. ההפסד נגד עירוני רעננה לפני שבועיים ישב טוב טוב בראש של שחקני הקבוצה שכבר התקרבו להפסד שני ברצף. אלא שהתעלות בדקות האחרונות סידרה להם ניצחון ענק על הפועל חיפה במשחק שלא יישכח זמן רב. הצוות המקצועי ראה מקרוב את עפולה במוצ”ש והתקווה היא לשמור על הבית לאחר ההפסד לרעננה. מי שקיבל הרבה מחמאות הוא דנזל ליווינגסטון שפתח רע את העונה ונערכו איתו שיחות שלאחריהן הראה יכולת טובה נגד הפועל חיפה.
ק. אתא

 

מנגד, הפועל עפולה עם משחק שני בשלושה ימים ולקראת שלושה בתוך שבוע והיא מגיעה אליו כאחת הקבוצות בכושר הכי טוב בליגה. הקבוצה מבירת העמק רשמה ניצחון רביעי ברציפות במוצ”ש כשגברה על ר”ג/גבעתיים במשחק צמוד נוסף והיא כבר במקום השני בטבלה. ניר קפלן סוחט הרבה מאד מחמאות על העבודה שעושה, כשבגזרת השחקנים קאהיד סירייט ממשיך לגלות יכולת טובה והשבוע יצטרך לעצור את ג’ימי הול שקלע 38 במשחק הקודם.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה