כנס יזמים של פרויקט לב העיר התקיים בקריית ביאליק

כנס יזמים של פרויקט לב העיר התקיים בקריית ביאליק

כ-80,000 מ”ר של תעסוקה ומסחר ישווקו במסגרת הפרויקט

450 יח”ד, היכל התרבות ובניין העירייה

לקראת פרסום המכרז לשיווק הקרקע בפרויקט לב העיר בקריית ביאליק על ידי רשות מקרקעי ישראל, קיימה העירייה כנס יזמים ומציעים. כ – 20 יזמים וקבלנים מכל הארץ השתתפו בכנס והביעו התעניינות במתחם המשווק. מדובר במתחם המשתרע על כ – 60 דונם ממערב לרחוב האצל, מדרום לרחוב התל, ממזרח לרחוב חוגלה ומצפון לכביש 79.

מטרת התוכנית לבנות מרכז עסקים ראשי ( מע”ר) חדש בו יוקמו מוסדות הציבור כגון בית העירייה החדש, מרכז כנסים ומופעים עירוני, מרכז מסחרי ומתחמי מגורים.

המקום יהווה את “שער העיר” החדש מהצד המזרחי.
בפרויקט מתוכננת הקמתן של 450 יח”ד ו – 85,000 מ”ר של תעסוקה ומסחר.
מדובר במתחם האחרון הנמצא ממערב לכביש 22 בחלקו הוותיק של העיר, לכן האטרקטיביות שלו גבוהה במיוחד.

ראש העיר אלי דוקורסקי הציג  בפני היזמים את העיר ומאפייניה, את נקודות החוזק כגון איתנותה הכלכלית, את מערכת החינוך האיכותית המועמדת לפרס החינוך היישובי, את השקעות בתושב בין הגבוהים במדינה, את פרויקט הרחבת אזור התעשייה המהווה העוגן הכלכלי של העיר ועוד.
image002

דוקורסקי הודה ליזמים על השתתפותם בכנס וציין: “בעזרת השיווק המואץ נוכל לממש את הביקושים לדיור ותעסוקה בקריית ביאליק. פרויקט לב העיר הוא הדבר הבא בתחום הנדל”ן במטרופולין חיפה אשר יספק פתרונות לדיור, תעסוקה ומסחר. בקריית ביאליק מרבית עתודות הקרקע של מטרופולין חיפה והפרויקט הנוכחי המשלב בתוכו מגורים ותעסוקה הינו מושך במיוחד”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה