בביאליק מצאו פתרון יצירתי לחזק את התלמידים בבתי הספר

image001 (2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כדורגל מעצים בני נוער בפרויקט “מחוברים”

דרך הרגליים לומדים בני הנוער בקריית ביאליק נורמות חברתיות, דרכי התנהגות נאותה ומעלים את הדימוי והביטחון העצמי.
מחלקת הקליטה בעיריית קריית ביאליק בשיתוף מחלקת הספורט, חברו יחדיו ופתחו קבוצת כדורגל בה משתתפים בני נוער עולים שלוקחים חלק בפרויקט “מחוברים” בעיר.
פרויקט “מחוברים”, כשמו כן הוא, מחבר את בני הנוער העולים החווים קשיי קליטה, אל בני הנוער הוותיקים מוציאים אותם מהפארקים הציבוריים ומקומות התגודדות אל מרכזי פעילות לימודית, תרבותית וספורטיבית. בפרויקט מועברות סדנאות מגוונות שמונחות על ידי מדריכים ומטפלים מוסמכים מהטובים בארץ. המנחים זוכים באמונם של בני הנוער ומעניקים להם רשת ביטחון והצלה בפני התדרדרות ונשירה ממוסדות החינוך.
קבוצת הכדורגל, הינה מיזם ספורטיבי המעצים את בני הנוער, מדגיש את החוזקות האישיות של כל שחקן ושחקן ומלמד מהו כוחה של קבוצה.
עיריית קריית ביאליק הקצתה למטרה זו את מגרש הכדורגל הסינתטי שם מתקיימים אימונים שבועיים בהנהלתו של מאמן מועדון הכדורגל “קדימרגל”, יניב אזאצ’י.
ראש העיר, אלי דוקורסקי:” בקריית ביאליק נלחמים על כל תלמיד במערכת החינוך ועל כל נער ונערה גם בחינוך הבלתי פורמלי. שעות הפנאי המרובות חושפות את נוער לגירויים שליליים ותודות למטפלים מוסמכים וצוות מקצועי ומאמין, בני הנוער זוכים להזדמנות שניה וחזרה למסגרת חינוך וחברה תקינים. יישר כח לכל העוסקים במלאכה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה