דוקורסקי בשיתוף התושבים ממשיך להילחם בתופעת הרכבים המשופרים

דוקורסקי בשיתוף התושבים ממשיך להילחם בתופעת הרכבים המשופרים

אמש (יום א’) קיים ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי ישיבת עבודה בנוגע לתופעת מרוצי אופנועים ורכבים משופרים בכבישים הסובבים קריית ביאליק ורחובותיה.

בפגישה השתתפו נציגי התושבים, מפקד תחנת זבולון נצ”מ ניר ג’מבר, ראש משרד התנועה בתחנת זבולון רמי רפ”ק אגמון, מפקד העיר פקד רועי זינגר, מנכ”ל העירייה ליאור טרגן ומנהל השיטור העירוני מאור מילכמן.

בפגישה הציגו תושבי העיר את מצוקתם וחוסר האונים עקב הגברת תנועת הרכבים המשופרים ומרוצי האופנועים ברחבי העיר וסביבתה המדירה שינה מעיניהם.

ראש העיר אלי דוקורסקי שיתף כי פנה בנושא לכל הגורמים הרלוונטיים במשטרת ישראל, אך עדיין התופעה נמשכת.

מפקד תחנת זבולון נצ”מ ניר ג’מבר הציג את הפעולות שמבצעת המשטרה בכדי למגר את התופעה וציין כי אין עוד רשות מקומית כמו קריית ביאליק שמקדישה כל כך הרבה מאמצים למען שמירה על איכות חיי התושבים.
20230430_110140

בפגישה הוחלט כי הפורם יתכנס על בסיס חודשי ובדיון הבא תציג משטרת ישראל את הנתונים בנוגע לפעולותיה במהלך החודש ויוחלט על המשך הדרך. כמו כן הבטיח מפקד התחנה להגביר את הפעילות המשטרתית בנושא זה.

אלי דוקורסקי ראש העיר: “לא עובר יום שאני לא מקבל מתושבי העיר פניות בנוגע לרעש המחריש אוזניים המגיע מהאופנועים והרכבים המשופרים. התושבים רואים במשטרת ישראל הכתובת הישירה האמונה על הטיפול בתופעה זו.

התכנסנו כאן כדי למצוא פתרונות אופרטיביים למיגור התופעה כדי להחזיר את השקט והביטחון לתושבי העיר”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה