הישג לקריית ביאליק, מוצקין ואתא בגיוס הנשים לצה”ל

הישג לקריית ביאליק, מוצקין ואתא בגיוס הנשים לצה”ל

pastedimage-1

גאוות יחידה בקריות
ביאליק,מוצקין ואתא בין עשרת הערים המובילות בישראל הגיוס הבנות לצה”ל.
בזמן שבכלי התקשורת עוסקים בנושא אם חיילות יכולות לשרת בתוך טנק או לא, באה התשובה הקרייתית למוסר הלאומי של הגיוס הצבאי לנשים
מנתונים שפרסם אגף כוח אדם בצה”ל עולה: בגיוס הגברים קריית ביאליק במקום הראשון בין הערים במטרופולין חיפה בגיוס לצבא אחריהן קריית אתא ומוצקין. בגיוס הנשים נמצאת קריית ביאליק במקום החמישי בין ערי הצפון.

צה”ל פירסם את נתוני הגיוס השנתיים המציבים את החיילות והחיילים של קריית ביאליק בצמרת הערים בישראל. קריית ביאליק היא היחידה בקריות, שגם הבנות וגם הבנים, נמצאים ברשימת ה-20 המובילות במדינה.
קרית ביאליק נמצאת במקום הראשון במטרופולין חיפה בגיוס הגברים ובכלל המדינה במקום ה-17. עליה מרשימה של 9 מקומות ברשימה הארצית לעומת השנה שעברה.
בנשים, קרית ביאליק היא החמישית בצפון הארץ ובמקום ה-17 במדינה (ללא שינוי לעומת השנה שעברה). 91% מבנות הקריה משרתות שירות משמעותי.
ראש העיר, אלי דוקרוסקי, בירך את בוגרי מערכת החינוך בביאליק: “אני מאוד גאה בכם, בנות ובני קריית ביאליק, אתם דור ערכי החדור שליחות במיצוי הלחימה ובנכונות להתגייס לצה”ל. מערכת החינוך בעיר שוב ושוב מוכיחה את איכותה, לא רק בתוצאות בחינות הבגרות אלא גם בחינוך הערכי – החברתי”
בתמונה: נתוני גיוס לצה”ל

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה