חלה עלייה חדה בכמות הפניות לתחנת שי”ל  בקריית ביאליק

חלה עלייה חדה בכמות הפניות לתחנת שי”ל  בקריית ביאליק

שי”ל – שירות ייעוץ לאזרח, הינה יחידה התנדבותית הפועלת באגף הרווחה והבטחון החברתי

הישג אדיר לתחנת שי”ל – שירות ייעוץ לאזרח  המופעלת על טהרת המתנדבים באגף הרווחה והבטחון החברתי בקריית ביאליק.בשנת 2023 עלה בעשות אחוזים מספר פניות התושבים לקבלת שירותי ייעוץ והכוונה בנושא זכויות האזרח וחובותיו.התחנה מופעלת על ידי  7 יועצים מנוסים הפועלים בהתנדבות, ביניהם עורכי דין ומשפטנים.הייעוץ וההכוונה ניתנים בתחומים רבים ומגוונים, ביניהם סוגיות דיור, יחסים במשפחה, בריאות, קצבאות וסיוע כלכלי, עבודה ותעסוקה, ביטוח לאומי, משרדים ממשלתיים ורשויות מקומיות, צרכנות, חינוך והשכלה ושירותי מומחים.במהלך השנה עברו מתנדבי שי”ל השתלמות בתחום מיצוי זכויות למשפחות בהן ישנם אנשים בעלי צרכים מיוחדים ובכך התרחב קהל היעד של מתנדבי שי”ל.במהלך שנת 2023 טיפלו המתנדבים ב – 310 פניות.
IMG-20240107-WA0042

עומר בן ארצי, מנהל אגף הרווחה והבטחון החברתי בקריית ביאליק: “יישר כח למתנדבי התחנה המסורים שמנגישים מידע וסיוע בענייני חוק ומשפט לתושבי העיר”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה