ספרייה זה לא רק ספרי קריאה

 

הספרייה העירונית בקריית אתא מסתבר שהיא אינה מקום רק להחלפת ספרים ומידע אלא מהווה מרכז תרבותי לכל דבר המפעיל תוכנית תרבות, בידור ופנאי לכל הגילאים.

השבוע ביקר הספרייה העירונית בועז דהן, מנהל מדור הספריות במשרד התרבות על מנת להתרשם מהפעילות הענפה במקום.

מנכ”ל רשת המתנ”סים, איציק אדרי ומנהל הספרייה ארז יעקובי ערכו לדהן סיור מקיף במחלקות השונות בספרייה תוך סקירה של הפעילות הענפה. לדבריו של בועז דהן הספרייה העירונית בקרית אתא מהווה מודל ליישובים אחרים שלא השכילו להפוך את הספרייה למקום פעיל ושוקק.

תוכניות הספרייה כוללות הצגות , שעות סיפור וחוגים ייחודיים לילדים, הרצאות לגימלאים, ביה”ס להורות עם מיכל דליות, פרופ’ עמוס רולידר, גיל ונטורה וגלית יצפאן, ערבי נשים בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי בנושאי העצמה נשית עם עדן הראל, נועה ירון דיין, לילך שם טוב ומאירה ברנע גולדברג, מפגשים עם עיתונאים ואנשי ציבור וסדרת סיפורים עם יוסי אלפי.

ארז יעקבי, מנהל הספרייה העירונית בקרית אתא:” אחת המטרות המרכזיות של הספרייה העירונית היא להוות אבן שואבת עבור תושבי העיר בכל הגילאים. הסדרות החדשות מעודדות את הקהל הרחב להיחשף לתכנים ערכיים לצד תכנים פרקטיים ושימושיים כאשר הנגשת תכנים אלה לקהל הרחב מעניקה הזדמנות לתושבים אשר, ייתכן, כי ללא פרויקט זה, לא היו נחשפים אליהם כלל.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה