עיריית קריית ביאליק ציינה את יום המודעות לשימוש במפעמים (דפיברילטורים)

עיריית קריית ביאליק ציינה את יום המודעות לשימוש במפעמים (דפיברילטורים)

נציגי מד”א הגיעו אמש (יום ג’) ללשכת ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, כדי להדריך את הנהלת העירייה ועובדיה להשתמש במכשיר מפעם (דפיברילטור), המציל חיים.

במהלך ההדרכה ציין ארז גלר, מנהל מרחב כרמל במד”א כי שלושת הדקות הראשונות של אירוע לבבי הן הדקות הקריטיות, בהן ניתן להציל חיים בסבירות גבוהה. לכן יש צורך בפריסה רחבה ככל שניתן של מכשירי מפעם: “יחד עם עיריית קריית ביאליק פיזרנו את מכשירי המפעם במקומות ציבוריים רבים, ביניהם בתי ספר, בתי כנסת, מתנ”סים ומבני ציבור נוספים. כמו כן, הותקנו המכשירים בפארקים ומגרשי משחקים. אני קורא לתושבי העיר שברשותם המכשיר הפרטי, להודיע למד”א כדי להגדיל את נתוני המאגר של המכשירים הקיימים בידי הציבור”.
20230221_133029

אלי דוקורסקי ראש העיר: ” קריית ביאליק יחד עם מדינת ישראל מציינת את יום המודעות לשימוש במפעם. כמה חשוב להסתייע במכשיר המציל חיים ולרכוש אותו לבניינים משותפים. אני קורא לציבור ללמוד להשתמש במכשיר באמצעות אנשי מד”א המעבירים את ההדרכה.
רשימת המפעמים (דפיברילטורים) מצויה באתר האינטרנט של העירייה. באירוע חירום רפואי חייגו 101 ותקבלו את ההנחיה היכן הוא נמצא וכיצד להשתמש בו”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה